کد خبر : 262359
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
-

حلالی: گوا حریف تمرینی خوبی بود

حلالی: گوا حریف تمرینی خوبی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گوا حریف تمرینی خوبی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حلالی در گفت و گو ، درباره برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در این مسابقه به بسیاری از بازیکنان اصلی پرسپولیس استراحت بدهد و البته بهترین کار را هم انجام داد زیرا دو بازی بعدی هم خیلی مهم است و این بازیکنان می توانند با استراحت بیشتر در بازی با الوحده و الریان شرایط بهتری داشته باشند.

وی افزود: هوای گوا خیلی شرجی است و باید با ریکاوری و تغذیه مناسب شرایط را به جایی رساند که تیم پرسپولیس از لحاظ بدنی دچار افت نشود. نکته مهم این است تمام بازیکنی که کادرفنی در این مدت از آنها بازی گرفته انرژی و وضعیت خوبی دارند و باید به همین شکل کارشان را ادامه بدهند. پرسپولیس در کل ۹۰ دقیقه بازی با گوا هم مسلط بود و تیم حریف تنها در دقیقه ۳+۹۰ روی یک غفلت بازیکنان ما به موقعیت رسید که رادوشوویچ توانست آن فرصت را هم به خوبی مهار کند.

هافبک اسبق پرسپولیس ادامه داد: گوا یک حریف تمرینی کامل برای پرسپولیس بود و در بازی قبلی هم از روی خوش شانسی گل‌ های بیشتری دریافت نکرد. با این وجود تیم ما در مسابقه برگشت از لحاظ روانی نسبت به قبل وضعیت بهتری داشت و به همین دلیل بهتر بازی کرد. اصلا پرسپولیس با این تیم ها قابل قیاس نیست که بخواهیم درباره مسائل فنی صحبت کنیم اما بازی ترکیبی، ایجاد موقعیت گل، حفظ توپ در زمین حریف را خیلی خوب اجرا می کند و اجازه نمی دهد حریف وارد نیمه زمین خودش شود.

حلالی ادامه داد: هرچه پرسپولیس بتواند تیم های حریف را از نیمه زمین خودش دور نگه دارد، دروازه اش ایمن است. تمام این مسائل در تیم رعایت می شود. از طرفی نفوذ از کناره ها و استفاده از عمق دفاع حریفان سبب می شود پرسپولیس از مناطق مختلف فرصت گلزنی به دست آورد. تنوع تاکتیکی در پرسپولیس خیلی زیاد است و تنها تیم هایی می توانند مقابل این تیم موفق باشند که از هر لحاظ بدون اشکال بازی کنند.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل الوحده امارات عنوان کرد: هرچند این تیم در دو بازی اخیرش الریان را شکست داده و ۳-۲ بازیکن باتجربه دارد اما خیلی کم حمله می کند. اعتقاد دارم پرسپولیس با توجه به شرایط خوب روحی و روانی اش این تیم و الریان را به راحتی شکست می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =