کد خبر : 262370
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
-

حلالی: گردش توپ میانه میدان تراکتور پایین است

حلالی: گردش توپ میانه میدان تراکتور پایین است

بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید بازیکنان این تیم در آسیا بی‌تجربه هستند و همین باعث می‌شود تا تیم خطیبی برای بهترین شدن، جای کار داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل حلالی، پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تراکتور در گفت‌وگو ، در خصوص عملکرد شاگردان خطیبی برابر نیروی هوایی عراق که با برد یک بر صفر تراکتور همراه شد، گفت: خدا را شکر که تراکتور بالاخره توانست پیروز شود. آن‌ها استرس زیادی برای گرفتن ۳ تساوی پی در پی داشتند و به نوعی باور بردن در بازیکنان این تیم وجود نداشت. خدا را شکر این ۳ امتیاز، امید آن‌ها را برای صعو افزایش داد و خودباوری در آن‌ها را زیاد کرد.

وی ادامه داد: زود به گل رسیدن تراکتور، ۱۰ نفره شدن حریف و مصدوم شدن دفاع اصلی آن‌ها به خطیبی کمک کرد که این ۳ امتیاز را به دست بیاورد. هنوز ایراداتی در مسائل فنی این تیم وجود دارد. گردش توپ در میانه‌های میدان تراکتور کم است و تا توپ به خط هافبک می‌رسد، آن‌ها می‌خواهند پاس آخر بدهند که همین باعث از دست رفتن مالکیت می‌شود. همچنین در ۲۰ دقیقه پایانی که حریف رو به بازی احساسی آورده بود، بازیکنان تراکتور کار را ساده گرفته بودند که این باعث شد هم موقعیت‌های زیادی به حریف دهند و هم نتوانند روی ضدحمله‌ها اختلاف را دو برابر کنند. این تراکتور هنوز جای کار دارد و با توجه به این که خطیبی تازه به این مجموعه اضافه شده، او باید تراکتور مدنظر خودش را ببندد و با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده، او باید کژدار و مریض این فصل را پشت سر بگذارد.

حلالی افزود: میانگین سنی تراکتور بالا است و خطیبی برای کم کردن آن مجبور به استفاده از جوانانی است که تجربه حضور در چنین میادینی را ندارند. او امروز به امثال کشاورزی، خرم‌الحسینی و علی فتحی بازی داد و این می‌تواند تجربه خوبی برای سال‌های بعد باشد. این برد شانس تراکتور را برای صعود بالا برد و آن‌ها باید از هر ۲ رقیب اصلی خود در این گروه یعنی هم پاختاکور و هم شارجه امتیاز بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =