کد خبر : 262337
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

به وقت انتقام

به وقت انتقام

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته از لیگ قهرمان آسیا نمایندگان ایران و قطر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش عصرقائم، در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران از ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه به مصاف الدحیل قطر می‌رود که یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته از رقابت‌ها محسوب می‌شود. استقلالی‌ها پس از شکست در دیدار رفت مقابل الدحیل باید در این دیدار مقابل این تیم نتیجه لازم را به دست آوردند تا از کورس صدرنشینی عقب نمانند. نتیجه این بازی می‌تواند در صعود تیم‌های گروه C تعیین کننده باشد.

استقلال با وجود درخشش خط حمله‌اش و به ثمر رساندن سه گل نتیجه را مقابل الدحیل واگذار کرد اما نشان داد که مهاجمان زهرداری در اختیار دارد و هیچ تیمی در مقابل این خط آتش در امان نخواهد بود. شاگردان فرهاد مجیدی در سه دیدار ابتدایی خود آمار فوق العاده ۱۱ گل را به ثبت رساندند که از این بابت تا این هفته از رقابت‌ها عنوان بهترین خط حمله را در لیگ قهرمانان آسیا دارند.

طبق آمار، شاگردان فرهاد مجیدی در دیدار رفت از نظر مالکیت توپ و تعداد پاس از حریف خود برتری داشتند. آن‌ها با ۵۵ درصد مالکیت و ۴۷۲ پاس و همچنین ۱۰ شوت به سمت دروازه الدحیل نشان دادند که مقابل این تیم قطری مستحق شکست نبودند.

سرمربی استقلال پس از شکست مقابل الدحیل قطر در رابطه با شکست تیمش گفت: دوست داشتیم یک بازی تهاجمی انجام دهیم. نشان دادیم از آن‌ها بهتریم و اگر نتیجه را واگذار کردیم، به خاطر اشتباهات فردی‌مان بود. چیزی که برای من مهم است این است که بازیکنانم با تمام وجود و با دلشان بازی کردند. مطمئن باشید سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می‌کنیم.

در مقابل، الدحیل قطر با سازماندهی بهتر نسبت به استقلالی‌ها و استفاده از فرصت‌های گلزنی‌اش توانست مقابل استقلال پیروز از زمین خارج شود. آن‌ها با وجود این‌که در شوت‌های در چارچوب با استقلال در عدد ۶ برابر بودند اما توانستند بهتر عمل کنند و ۴ گل وارد دروازه رشید مظاهری کنند. الونگا مهاجم قطری‌ها در این بازی هت‌تریک کرد و آمادگی خود را به رخ حریفان آسیایی الدحیل کشید.

شاگردان صبری لموشی برای این دیدار آماده خواهند بود تا مانند بازی رفت کار را برای استقلال سخت کنند و خود را به صعود به مرحله بعدی نزدیک تر کنند. باید دید استقلالی‌ها می‌توانند انتقام بازی رفت را بگیرند یا باز هم الدحیل قطر شاگردان فرهاد مجیدی را شکست خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − سه =