کد خبر : 262113
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
-

کومان: رقابت برای قهرمانی ادامه دارد

کومان: رقابت برای قهرمانی ادامه دارد

سرمربی بارسلونا که از پیروزی برابر ختافه و کم کردن فاصله با صدر جدول خوشحال است ابراز امیدواری کرد که مسی در این تیم بماند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته سی و دوم رقابت های لالیگا توانست با نتیجه ۵ بر دو ختافه را از پیش رو بردارد.

با این نتیجه بارسلونا ۶۸ امتیازی شد و اختلافش را با اتلتیکومادرید صدرنشین به ۵ امتیاز کاهش داد البته این تیم یک بازی عقب افتاده هم دارد که در صورت پیروزی با صدر تنها ۲ امتیاز فاصله خواهد داشت.

کومان بعد از بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم در این بازی هم به پیروزی برسیم. ما برتر از سه تیم دیگر نیستیم و همگی شانس قهرمانی دارند. آنها پیروز می شوند و ما هم پیروز می شویم. رقابت برای قهرمانی تا آخرین بازی ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: بازی بعدی ما برابر ویارئال است و بدون شک بازی سختی خواهیم داشت. اتلتیکو و رئال و البته سویا هم بازی های سختی دارند.

کومان درباره آینده مسی گفت: اگر با خود مسی هم صحبت کنید به شما چیزی نخواهد گفت. او خودش باید تصمیم بگیرد و هنوز چیزی اعلام نکرده است. ما به مسی نیاز داریم و خود او هم چنین چیزی را خوب می داند. او امشب هم مثل بسیاری دیگر از بازی ها سرنوشت ساز ظاهر شد.

او درباره سوپر لیگ اروپا هم گفت: من در این باره صحبت نمی کنم چرا که باشگاه رئیس دارد و او تصمیم خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =