کد خبر : 262110
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
-

برگزاری مسابقات‌ جهانی پیوند اعضا به صورت مجازی

برگزاری مسابقات‌ جهانی پیوند اعضا به صورت مجازی

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص از برگزاری مسابقات جهانی پیوند اعضا در رشته های دوچرخه سواری، پیاده روی و دوومیدانی به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محسن موسوی در گفت و گو ، اظهار کرد: مسابقات جهانی پیوند اعضا خردادماه امسال قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا لغو شد. این مسابقات به صورت مجازی و در مسافت ۵ کیلومتر در رشته های انفرادی پیاده روی، دوومیدانی و دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

وی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون جهانی برای ایران ۱۵۰ ورزشکار است که به صورت مجازی و در بعد مسافت ۵ کیلومتر رقابت خواهند کرد.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دارت و شطرنج به صورت آنلاین خبر داد و افزود: با توجه به تشدید بیماری کرونا و تعطیلی اردوها، سعی داریم با برگزاری مسابقات مجازی در دو رشته دارت و شطرنج از برنامه های پیش بینی شده عقب نمانیم.

وی با بیان این که برنامه اصلی خود را امسال روی بحث آموزش متمرکز کرده ایم، تصریح کرد: چون امکان برگزاری اردوها و مسابقات وجود ندارد، پیگیری مباحث آموزشی را امسال جزو مهم ترین برنامه های خود قرار دادیم.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم مسوولین بحث تزریق واکسن کرونا به ورزشکاران پیوند اعضا و بیماریهای خاص را در اولویت قرار دهند تا در اجرای برنامه های پیش بینی شده کمتر با مشکل مواجه شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هشت =