کد خبر : 262184
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
-

ادای احترام فرماندهان ارتش به مزار سپهبد شهید «قرنی»

ادای احترام فرماندهان ارتش به مزار سپهبد شهید «قرنی»

فرماندهان یگان‌های ارتش و سایر نیروهای مسلح در استان قم در آستانه سالروز شهادت سپهبد قرنی، به مزار این شهید والامقام در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادای احترام کردند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار سپهبد «سید محمدولی قرنی» در آستانه سالروز شهادت این شهید والامقام با حضور حجت الاسلام «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
سرهنگ «نعمت محسنی زرین» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در قم در ابتدای این آیین، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بخصوص شهدای ارتش، وجود شهیدانی همچون شهید قرنی را از افتخارات ارتش برشمرد و بر حراست از آرمان‌های خون شهدا و دفاع از امنیت کشور تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا و همپای دیگر نیروهای مسلح تاکید کرد.
در این آیین سرهنگ «محمد رضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت‌الاسلام ناظمی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولان عقیدتی سیاسی و فرماندهان یگان‌های ارتش در قم و مسئولانی از نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های استان حضور داشتند.
سپهبد سید محمدولی قرنی در سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به دست منافقین به شهادت رسید و نام پرافتخارش به عنوان نخستین شهید ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نخستین سپهبد شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =