کد خبر : 261972
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
-

بستری ۲۹۰ بیمار کرونایی در آمل

بستری ۲۹۰ بیمار کرونایی در آمل

فرماندار آمل گفت: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی است که در روز به ۵۰۰ نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در گفت وگو ، با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در آمل، گفت: میزان بستری ما در ۵ بیمارستان که در گذشته رو به صعود بوده با اقدام به موقع تثبت شده است با همکاری مردم، کادر درمان و طرح شهید سلیمانی با وجودی که تعداد بستری بیماران به بیش از ۳۴۰ نفر رسیده شده بود، امروز به ۲۹۰ رسید.

وی با بیان اینکه سن فوتی های بیماران کرونایی کاهش یافته است، عنوان کرد: امروز دو نفر فوتی بیماران کرونایی داشتیم، که ۲ فوتی هم زیاد است، متاسفانه سن فوتی ها پایین اماده است، امروز یک فرد ۳۹ ساله فوت شدند و در چند روز گذشته فرد ۳۸ ساله، دختر ۱۳ ساله بر اثر بیماری کرونا فوت شدند.

فرماند آمل ادامه داد: وضعیت ما بحرانی و قرمز است و در وضعیت قرمز برخی محدودیت سازی ها الزامی خواهند بود، اجرای قوانین برای مردم شاید ایجاد دردسر باشد، اما لازم و ضروری است.

وی به بیش از ۵۰۰ بیمار سرپایی در هر روز خبر داد و خاطرنشان کرد: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی است که در روز به ۵۰۰ نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.

شریعت تصریح کرد: خستگی کادر درمان و تجهیزات بیمارستان ها وضعیت را سخت تر خواهد کرد، البته امادگی و پیش بینی بیمارستان صحرایی را هم کردیم، اما توقع ما این است همشهریان کمک کنند تا بتوانیم به خوبی از پیک چهارم عبور کنیم.

وی با تاکید اینکه شیوع کووید ۱۹ در حال حاضر، ویرس جهش یافته است، اظهار کرد: هم سرعت درگیری این ویروس بالاست و هم سنین پایین را درگیر می کند، از شهروندان می خواهیم  اصول سه گانه را رعایت کنند، ماسک بزنند، فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و از تجمع دوری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 4 =