کد خبر : 262014
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
-

اعزام ۳ جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات گرندپری باکو

اعزام ۳ جودوکار نابینا و کم بینا به مسابقات گرندپری باکو

۳ جودوکار نابینا و کم بینا برای شرکت در مسابقات گرند پری اردیبهشت عازم باکو می شوند.

به گزارش عصرقائم، فرهاد معابی در گفت و گو ، اظهار کرد: مسابقات گرندپری باکو مهم ترین تورنمنت برای کلاس بندی بین المللی، کسب سهمیه و افزایش رنکینگ جودوکاران نابینا و کم بینا است که اواخر اردیبهشت در باکو برگزار می شود.

وی گفت: برای شرکت در این تورنمنت جودوکاران از یکم اردیبهشت به اردوی آمادگی دعوت شدند که این اردو تا ۱۳ اردیبهشت در سالن جودو آزادی ادامه خواهد داشت.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان از وحید نوری در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم، محمدرضا خیرالله زاده مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و علیرضا خجسته ۶۶ کیلوگرم به عنوان نفرات دعوت شده به اردو نام برد و افزود: وحید نوری و خیرالله زاده برای کلاس بندی بین المللی و حفظ رنکنیگ و علیرضا خجسته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در گرندپری باکو شرکت خواهند کرد.

معابی در ارزیابی از وضعیت این ۳ جودوکار خاطرنشان کرد: هر سه جودوکار در شرایط آمادگی خوبی بسر می برند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پایان همچنین پیرامون این پرسش که آیا در مسابقات گرندپری انگلیس نیز جودوکاران شرکت خواهند کرد یا خیر؟ اظهار کرد: شرکت در این تورنمنت بستگی به نتایج و عملکرد جودوکاران در باکو دارد، اگر در این مسابقات ورزشکاران بتوانند به اهداف پیش بینی شده ما دست پیدا کنند، دیگر ضرورتی برای اعزام جودوکاران به انگلیس نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =