کد خبر : 261526
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

محمدیاری: با هرگونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود

محمدیاری: با هرگونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود

یک ‌عضو ‌کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط لازم برای استفاده همه اقشار از واکسن باید در اسرع وقت فراهم شود، تاکید کرد: با هر گونه رانت در استفاده از واکسن کرونا شدیدا برخورد شود.

به گزارش عصرقائم، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا و ویروس جدید در جهان تاکنون به ۱۴۲میلیون و ۷۱۴ هزار و ۷۳ نفر رسیده است و مرگ ۳ میلیون و ۴۳ هزار و ۲۲۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تایید شده است، همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون عده زیادی نیز مبتلا به این بیماری شده اند آنچه که مسلم است و طی یک صد سال اخیر برای جامعه بشری ایجاد شده است همین ویروس منحوس کرونا است. آنچه که مهم است مقابله با آن نیازمند به برنامه همه جانبه و جامع دارد و آنچه در مقطع کنونی اذهان جامعه را درگیر کرده است موضوع واکسن این بیماری است.

وی افزود: لازم است وزارت بهداشت اعتمادسازی لازم برای استفاده مردم از واکسن های ایرانی را به درستی انجام دهد و البته شرایط لازم برای استفاده همه اقشار در اسرع وقت فراهم شود و باید با هر گونه رانت در استفاده از واکسن شدیدا برخورد شود و همه چیز طبق اولویت بندی برای اقشار آسیب پذیر جامعه مهیا باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در عرصه سیاست خارجی، بایدن شعار بازگشت به برجام را در مورد ایران طرح می کند، چون ایران در مرکز ثقل توجه خاورمیانه ای قرار دارد اما باید بدانیم و آگاه باشیم که روسای جمهور آمریکا ید طولانی در عهد شکنی دارند و نباید راه اشتباه گذشته در برجام تکرار شود، خسارت های وارده بر اثر بی تعهدی آمریکا در برجام بر عهده چه کسی خواهد بود؟

محمدیاری گفت: در رابطه با برجام مردم خواهان گزارش شفاف، دقیق، رسمی و عامه فهم هستند تا همه چیز را در ارتباط با هر آنچه در سرنوشت مملکتشان موثر خواهد بود بدانند به امید روزهای بهتر برای نظام اسلامی.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین چالش های کشاورزی منطقه در سال جاری بحران کم آبی است، باید بحران آب را پیش بینی و مدیریت کنیم، نکته مهم دیگر، اهمیت حمایت بیمه ای از کشاورزان است به ویژه در فصل برداشت چرا که علاوه بر بحران کم آبی با بحران بارش های شدید و ناگهانی در فصل برداشت محصول مواجه هستیم موضوعی که در سال گذشته خسارت قابل توجهی به کشاورزان وارد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =