کد خبر : 260445
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

پیش‌بینی کسب ۸ سهمیه اسکی در بازی‌های پارالمپیک زمستانی چین

پیش‌بینی کسب ۸ سهمیه اسکی در بازی‌های پارالمپیک زمستانی چین

رییس انجمن پارااسکی گفت: در صورتی که لوازم و تجهیزات به روز و امکان حضور در ۳ تورنمنت برون مرزی داشته باشیم، پیش بینی کسب ۸ سهمیه در بازی‌های پارالمپیک زمستانی چین داریم.

به گزارش عصرقائم، عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو ، اظهار کرد: در بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ ما با ۵ سهمیه در این رویداد حضور پیدا کردیم، اما امسال به کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کردیم که با ۸ سهمیه در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.
وی گفت: ما در صورتی می توانیم به تعهدات خود عمل کنیم که از لوازم و تجهیزات مدرن برخوردار شویم و همچنین امکان حضور در ۳ تورنمنت برون مرزی داشته باشیم تا شرایط ورزشکاران خود را در مواجهه با اسکی بازان خارجی مورد ارزیابی قرار دهیم.

شمشکی خاطرنشان کرد: در بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۴ ما تنها یک سهمیه داشتیم، اما ۲۰۱۸ این تعداد به ۵ سهمیه افزایش پیدا کرد، در حال حاضر نیز از اسکی بازان خوبی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برخورداریم که در صورت حمایت بیشتر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون می توانیم علاوه بر افزایش سهمیه های خود، حضور چشمگیری نیز در بازیهای پارالمپیک زمستانی چین داشته باشیم.

رییس انجمن پارااسکی یکی از رویدادهای مهم در سال جاری برای کسب سهمیه را مسابقات جهانی نروژ عنوان کرد و گفت: این مسابقات چون در هر سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برگزار می شود اهمیت زیادی دارد و ورزشکاران ما برای افزایش امتیازات خود باید در این رویداد که دی ماه برگزار می شود، حضور پیدا کنند.

وی زمان برگزاری اردوی اسکی بازان معلول را از نیمه دوم شهریورماه عنوان کرد و افزود: از نیمه دوم شهریور تا ۱۵ اسفند قبل از اعزام ورزشکاران به بازیهای پارالمپیک زمستانی ۱۰۰ روز اردو در قالب آمادگی جسمانی و بدنسازی پیش بینی شده که در هر ماه ۲۰ روز اردوی تدارکارتی خواهیم داشت.

شمشکی در پایان خاطرنشان کرد: در نخستین اردوی آمادگی که از نیمه دوم شهریور برنامه ریزی شده است، ۱۷ ورزشکار به اردو دعوت می شوند که این تعداد پس از برگزاری چند مرحله اردو به ۸ نفر که شانس کسب سهمیه برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین را دارند، کاهش پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − پانزده =