کد خبر : 260436
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
-

بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری دشمنان را ناامید و ولایت‌مداری را اثبات کرد

بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری دشمنان را ناامید و ولایت‌مداری را اثبات کرد

فرمانده سپاه کربلا گفت: بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری دشمنان را ناامید و ولایت مداری را اثبات کرد.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در دیدار با جانباز ۷۰ درصد بابلسری با اشاره به اینکه جایگاه جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: جانبازان و یادگاران دفاع مقدس از بزرگترین مولفه‌های قدرت نرم کشور ایران اسلامی هستند و قطعا هیچگونه توهینی به جانبازان عزیز پذیرفتنی نیست.

مسلمی با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از جانبازان است، افزود: جانبازان عزیز عمر و سلامتی خود را برای کشور گذاشتند تا کشور در امنیت و سلامت باشد و امروز عزت و سربلندی کشور در گرو ایثارگری جانبازان است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه جانبازان و همه عزیزانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند، نگذاشتند که دشمن از این اتفاق سوء استفاده بکند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که برای امنیت کشور تلاش کرده و نگذاریم کسی امنیت کشور را دچار خدشه کند و نباید اجازه دهیم کسی اقتدار ایران اسلامی را دستاویز اهداف خود قرار دهد.

مسلمی در ادامه با قدردانی از هوشمندی و بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری، خطاب به وی گفت: شما در دوران دفاع مقدس با بصیرت از ایران اسلامی دفاع کردید و برای در امنیت بودن ایران از عمر و سلامتی خود گذشتید حال امروز با هوشمندی و بصیرت پای نظام و انقلاب و ولایت ایستادید.

فرمانده سپاه کربلا بصیرت جانباز ۷۰ درصد بابلسری را نشانه ولایتمداری وی دانست و اضافه کرد: از اینکه نگذاشتید این حادثه باعث سوء استفاده دشمن بشود، برگرفته از ولایتمداری شماست و جای قدردانی دارد.

مسلمی با تاکید بر اینکه ولایت مداری جانباز ۷۰ درصد بابلسری مشت محکمی بر دهان دشمنان بود، گفت: صبر، زمان شناسی و دشمن شناسی جانباز عزیز بسیار مهم و قابل تقدیر است.

گفتنی است چندی پیش فیلمی از برخورد نامناسب یک مامور انتظامی با یک جانباز ۷۰ درصد بابلسری در فضای مجازی دست به دست شد که با واکنش‌های فراوانی همراه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =