کد خبر : 259783
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
-

یوسفی: شنیدن گِله‌های اقتصادی مردم منجر به مشارکت بیشتر در انتخابات می‌شود

یوسفی: شنیدن گِله‌های اقتصادی مردم منجر به مشارکت بیشتر در انتخابات می‌شود

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که مردم احساس کنند که صدایشان شنیده شده و مسئولان برای حل مشکلات آنان به ویژه در حوزه اقتصادی گام برمی دارند، قطعا با انگیزه بیشتری پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

به گزارش عصرقائم، مجتبی یوسفی در گفت وگو ، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم به منظور مشارکت در انتخابات، بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در راس حریت نظام اسلامی که چسبندگی بین مردم و حاکمیت را تقویت می کند، حضور گسترده مردم در انتخابات با هر سلیقه و نظری می باشد. همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند حتی کسانی که جمهوری اسلامی را قبول ندارند که تعداد آن ها نیز کم است باید در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در اکثر انتخابات، مردم مشارکت ۳۰ الی ۴۰ درصدی در انتخابات داشته اند و در برخی از انتخابات این مشارکت به ۸۰ درصد نیز رسیده است. این امر نشان می دهد که مردم همواره در تعیین سرنوشت خویش فعال بوده و حتی اگر از عملکرد برخی از مسئولان و دولتمردان گله مندی دارند، پای صندوق های رای حاضر می شوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: یکی از مواردی که منجر به افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات می شود این است که حداقل گله مندی مردم را به ویژه در بحث اقتصادی بشنویم. مسئولان دولتی باید برای حل مشکلات مردم در این مدت باقی مانده برنامه ریزی کنند. زمانی که مردم احساس کنند که صدایشان شنیده می شود قطعا با انگیزه بیشتری پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: در نظام اسلامی همواره تضارب آرا و سلایق متفاوت وجود داشته است و این امکان وجود دارد تا مردم با سلایق مختلف در پای صندوق های رای حاضر شوند. یکی دیگر از راهکارهای افزایش انگیزه مردم ایجاد فضای کارشناسی در گفت وگو های انتخاباتی است. نباید صرفا بحث کارشناسی را به شب انتخابات موکول کنیم.

یوسفی در پایان افزود: از همین الان باید فضای بحث های کارشناسی با حضور کارشناسان از حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم شده و نظرات کارشناسی را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − نه =