کد خبر : 259777
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
-

تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت مشخص می‌شود

تکلیف گزینه جدید سرمربی تیم ملی هندبال تا اردیبهشت مشخص می‌شود

گزینه جدید سرمربیگری هندبال قرار است تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اش را برای حضور یا عدم حضورش در تیم ملی بزرگسالان اعلام کند.

به گزارش عصرقائم، حدود یکسال است که فدراسیون هندبال به دنبال جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان است و با چند گزینه هم مذاکراتی انجام شده است. آخرین گزینه سرمربیگری هم که نهایی و حتی قرارداد هم بسته شده بود به دلیل محدودیت‌های کرونا به نتیجه نرسید. در حال حاضر مسئولان فدراسیون با ۲ گزینه دیگر در حال مذاکره هستند.

اولین گزینه حال حاضر مربی بزرگ و کارنامه داری است اما در حال مذاکره با یک باشگاه معتبر است و اگر با آن باشگاه به توافق نرسد تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اش برای حضور در ایران اعلام خواهد کرد. در صورتی که این گزینه نهایی نشود فدراسیون روی گزینه دیگری که مذاکراتی انجام شده اقدام خواهد کرد.

به دلیل مشکلات شیوع کرونا مشکلاتی برای حضور گزینه های خارجی در ایران وجود دارد اما فدراسیون به جد در حال پیگیری این موضوع است. چون با توجه به مشخص شدن تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (دی ۱۴۰۰) و با توجه به‌ امتیاز میزبانی ایران باید هر چه  سریعتر تکلیف سرمربی تیم ملی بزرگسالان مشخص شود تا تیم ملی بتواند روی سکوی آسیا بایستد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال درباره جذب سرمربی خارجی تیم ملی هندبال بزرگسالان به ایسنا گفت: در حال پیگیری گزینه دیگری هستیم و قرار است تا اوایل اردیبهشت نظر نهایی اس را به ما اعلام کند تا این موضوع نهایی شود. او از قبل در حال مذاکره با یک باشگاه است و اگر با باشگاه به نتیجه نرسد قراردادش با تیم ملی ایران نهایی خواهد شد.

وی گفت: گزینه دیگری هم مد نظر داریم که اگر با مربی اول نشد به سراغ او خواهیم رفت. تمام تلاش ما این است که هر چه زودتر سرمربی تعیین شود. در این راستا همه قدرت خود را به کار بسته ایم. عجله من از همه بیشتر است اما در این راه مشکلاتی هم وجود دارد. همین امروز هم پیگیر این موضوع بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یک =