کد خبر : 259606
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
-

خانی: ۷۰ نماینده در صف انتظار دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان هستند

خانی: ۷۰ نماینده در صف انتظار دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان هستند

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می خواهیم با یک وزیر دیدار کنیم ظرف دو یا سه روز وقت ملاقات می گیریم اما مدتهاست که می خواهیم برای مشکل زمین کشاورزان با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار کنیم اما متوجه شدیم که ۷۰ نماینده در صف انتظار ایشان هستند.

به گزارش عصرقائم، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران گفت: شما چند سال پیش به شاهرود آمدید و املاکی را در اختیار کشاورزان قرار دادید؛ کشاورزان چندین سال است روی این املاک کشت و کار کردند اما وقتی برای مسائل حقوقی به ثبت مراجعه می کنند دچار مشکلات جدی هستند؛ چرا که سند مادر زمین‌ها به نام‌شان نیست.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در انتقادی از رئیس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی می خواهیم حضورا با شما صحبت کنیم معاون پارلمانی شما می فرماید که ۷۰ نماینده در صف دیدن شما هستند این اصلا هنر نیست؛ بی تدبیری است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر گاه با وزیری کار داریم ظرف دو یا سه روز با او دیدار می کنیم چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟ اگر آقای فتاح نمی خواهد مشکلات کشاورزان و زمینها را حل کند از مردم عذرخواهی کند و بگوید که نمی تواند کاری انجام بدهد.

خانی در پایان با اشاره به سرمازدگی محصولات کشاورزان شاهرود گفت: کشاورزان این منطقه در طول یک سال همه سرمایه خود را خرج کشاورزی خود می کنند اما ۴ سال است که با سرمازدگی مواجهه می شوند و حتی یک ریال هم دست آنها را نمی گیرد؛ چرا وزیر جهاد کشاورزی ستاد بحران تشکیل نمی دهد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =