کد خبر : 259080
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
-

مجلس از عاملان ممانعت نکردن از سفرهای نوروزی پاسخ می‌خواهد

مجلس از عاملان ممانعت نکردن از سفرهای نوروزی پاسخ می‌خواهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس از عامل یاعاملان بابت ممانعت نکردن از سفرهای نوروزی بازخواست خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو ، درباره کرونا، سفرها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در تمام دنیا یک پروتکلی به‌عنوان استاندارد برای پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا مشخص شده، یکی فاصله گذاری اجتماعی و دوم استفاده از ماسک و همچنین مسئله فرهنگی رعایت پروتکل‌ها است که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هم بوده که باید مرجع کار مردم باشد.

وی افزود: زیرساخت‌ها و حمایت از بخش‌های درمانی نیز در این فضا وجود دارد و در تمام دنیا از این روش‌ها کار را پیش بردند و نمی‌شود یک روز با افراط و یک روز با تفریط از طریق مردم یا مسئولین با کرونا مقابله داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، خاطرنشان کرد: در موضوع واکسیناسیون امیدواریم از یک ماه آینده با تولیداتی که بنیاد برکت انجام خواهد داد آغاز شود و مردم ما مطمئن باشند که دولت و نظام به طور جدی در این بخش اقدام جدی خواهند کرد.

بابایی درباره اینکه وزیر بهداشت گفته که موضوع لغو سفرها را به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اما دولت قبول نکرد، تصریح کرد: ما وارد بازی دولت نمی‌شویم و نمی‌توان مطمئن بود که دولت یا رئیس جمهور  مخالف بود یا نه بلکه ما آنچه دیدیم این بود که نتیجه کار دولت خوب نبوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس درخصوص ممانعت نکردن سفرها از دولت و عاملان بازخواست خواهد کرد، گفت: بله، حتما این کار انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 2 =