کد خبر : 259126
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
-

فونسکا: برد در اینجا خیلی مهم است ولی هنوز صعود نکردیم

فونسکا: برد در اینجا خیلی مهم است ولی هنوز صعود نکردیم

سرمربی تیم رم ایتالیا تاکید کرد کار صعود تیمش به نیمه نهایی لیگ اروپا تمام شده نیست.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، رم ایتالیا در حالی که با یک گل در زمین آژاکس عقب بود توانست با گل‌های لورنزو پیگرینی و ایبانازا ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد و تا شانس بالایی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا داشته باشد.

پائولو فونسکا، سرمربی رم بعد از این دیدار گفت: این یک پیروزی مهم بود، خصوصاً بعد از همه مشکلات و آسیب دیدگی‌هایی که داشته‌ایم. آژاکس همان طور که امشب دیدیم تیم بزرگی است اما بچه‌ها نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دادند. پیروزی در این‌جا بسیار مهم بود ولی هنوز صعود ما به مرحله بعد قطعی شده نیست.

او در ادامه گفت: بعد از گلی که خوردیم من فکر می‌کنم تیم متوجه شد که این لحظه سختی است و همه تلاش خود را کرد تا جبران کند. به خصوص بعد از مصدومیت اسپیناتزولا، زیرا او خیلی خوب بازی می‌کرد و امشب او را از دست دادیم. می‌دانستیم که می‌توانیم در اینجا گل بزنیم، تیم حتی در لحظات سخت احساس اعتماد به نفس می‌کرد. این یک پیروزی بزرگ است. باید به فکرد دیدار برگشت باشیم و بدانیم که هیچ چیز تمام شده نیست و باید در دیدار برگشت نیز با تمرکز بالا به زمین برویم.

از فونسکا سوال شد که چرا به نظر می‌رسد رم در لیگ اروپا عملکرد بهتری نسبت به سری A دارد که سرمربی جالوروسی گفت: بهانه نمی‌آورم ولی مصدومیت بازیکنانی مثل مخیتاریان، اسمالینگ و ورتوت کار را برای ما بسیار سخت کرد. ما کل فصل در بین چهار تیم اول بودیم ولی با این مصدومیت‌ها از شرایط خوب دور شدیم.

رم در دیدار بعدی خود در سری A میزبان بولونیا است و در ادامه در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به دیدار آژاکس می‌رود که این دیدار در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =