کد خبر : 258927
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۰
-

پوچتینو: بازیکنان PSG شایسته ستایش هستند

پوچتینو: بازیکنان PSG شایسته ستایش هستند

سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی برابر بایرن مونیخ بسیار خوشحال است و به ستایش عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن دست به کار بزرگی زد؛ این تیم توانست در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

پیروزی برابر بایرن آماده آن هم در آلیانس آره نا باعث می شود تا تیم پاریسی شانس زیادی برای صعود به دور بعد و کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر بهترین تیم اروپا بسیار خوب ظاهر شدیم. من از نتیجه و عملکرد تیم راضی و خوشحال هستم. باید به بازیکنان به خاطر تلاش زیاد و کسب این پیروزی تبریک گفت. می خواهیم که این نمایش را در دیدار برگشت هم تکرار کنیم.

او ادامه داد: وقتی به پیروزی دست پیدا می کنید صحبت کردن درباره تصمیم های فنی آسان و انتقادها کم می شود. این پیروزی به خاطر تلاش زیاد بازیکنان بود. آنها نقش اصلی و اساسی را داشتند و باید به ستایش از آنها پرداخت. بازیکنان پاری سن ژرمن از جان مایه گذاشتند اما هنوز چیزی تمام نشده و ۹۰ دقیقه دیگر باقی مانده است.

پوچتینو در پایان گفت: بازی برگشت هم بسیار سخت خواهد بود. ما تنها با یک گل اختلاف به پیروزی دست پیدا کرده ایم و این اصلا حاشیه امنیت خوبی نیست. اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم باید به مراتب نمایشی بهتر از دیدار برگشت برابر بارسلونا داشته باشیم. امیدوارم که آسیب دیدگی مارکینوش جدی نباشد و او هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =