کد خبر : 259063
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
-

یادداشت:

نوش دارو بعد از مرگ سهراب جناب حسین‌زادگان/مازندران مسدود شد

نوش دارو بعد از مرگ سهراب جناب حسین‌زادگان/مازندران مسدود شد

مازندرانی که پس از یکسال وضعیت کرونایی اش در اسفندماه به زرد تبدیل شد آنقدر تدابیر دولت مردان خوب بود که چندی نگذشت در چشمی برهم زدن دوباره به نارنجی و قرمز رسید.

به گزارش عصرقائم ،  مازندرانی که پس از یکسال وضعیت کرونایی اش در اسفندماه به زرد تبدیل شد آنقدر تدابیر دولت مردان خوب بود که چندی نگذشت در چشمی برهم زدن دوباره به نارنجی و قرمز رسید.

اما می‌خواهیم دراین یادداشت تدابیر دولتمردان در مازندران را بررسی کنیم، تدابیزی همچون عدم کنترل ورود و خروج مسافران به این استان طوری که میزان سفر به مازندران حدودا یک و نیم میلیون سفر گزارش شود.

آقایان مسوول شما نتوانستید بر صنوف اصلی همچون نانوایی‌ها، لبنیاتی ها و دیگر صنوفی که رفت‌وآمد در آن زیاد است نظارت کنید و اکثر فروشنده های آن از ماسک زدن و یا پول نقد نگرفتن خودداری کردند و همچنان می‌کنند.

شما با بازگشایی بازارهای دستفروش در شب عید آن‌هم بدون کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام توسط مردم یا دستفروشان مرکز شهر باعث شدید اکنون وضعیت کرونایی قرمز شود.

آقایان با بازگشایی تالارهای پذیرایی و مساجد جهت برگزاری مراسمات کاری کردید اکنون بیمارستان‌های ما ظرفستشان تکمیل شود.

این‌ها نمونه‌ای کوچک از تدابیر بی‌تدبیرانه دولتمردان در مازندران بود که باید به آن‌ها گفت علی برکت الله.

آقایان مسوول، جناب استاندار و فرمانداران محترم، چگونه می‌توانید شب‌ها بخوابید وقتی بدلیل عملکرد ضعیفتان و بی‌تدبیر‌هایتان مردم مازندران جانشان را از دست می‌دهند و خانواده‌ای نمی‌توانید پیدا کنید که داغدار عزیزانش نباشد.

این روزها که وضعیت مازندران قرمز شد، بازهم زورتان به کسبه‌هایی رسید که در سال ۹۹ نیمی از زمان سال را مجبور شدند تا بدستور شما تعطیل کنند و ضررهایش را از جیب پرداخت کردند.

اما پس از یکسال دیگر جیب همین کسبه ها نیز خالی شده است دیگر توانی نیست برای پرداخت مالیات، قسط‌های بانکی، اجاره‌های مغازه و حتی مخارج سرسام آور زندگی که به لطف هیئت دولت ناکارآمد هرروز بدتر از دیروز است.

عالیجنابان چگونه غیرتتان اجازه می‌دهد پدری شرمنده خانواده‌اش شود؟ چگونه می‌توانید قبول کنید کارآفرینان استان به سمت ورشکستگی بروند ؟ دیگر هیچ کارآفرینی امید به جذب نیرو ندارد چراکه هرروز بخاطر عدم کنترل کرونا باید واحد صنفی اش را تعطیل کند.

حال سوال ما اینجاست، چرا زمانی که وضعیت استان زرد بود کنترل نکردید؟ چرا آن زمان ورودی استان را مسدود نکردید؟ حتما باید وضعیت قرمز شود تا راه مسدود کنید؟ چگونه ادارات‌تان تعطیل نمی‌شود؟ چطور در باغ‌ها، تالارها و آرامستان ها مراسمات برگزار می‌شود ولی واحدهای صنفی باید در این فشار اقتصادی مغازه اش را تعطیل کند ؟

چه کسی باید صدای این عزیزان زحمت‌کش را بشنود؟ چه کسی باید ذره ای به فکر خستگی بیش‌از حد کادر درمان باشد؟

با این روش مدیریتی شما در کنترل کرونا تنها کسی که متضرر می‌شود صنوف زحمت کش هستند که باید بدون درآمد و بازگشایی مغازه هم اجاره بدهند، هم مالیات و عوارض .

درپایان آقای حسین زادگان استاندار مازندران نوش دارو پس از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد چراکه شماحقوق خود را بطور کامل حتی شاید با اضافه کار دریافت می‌کنی اما با تصمیماتت جیب مغازه دارها را خالی کردی و با بی‌تدبیری ات کارآفرینان را ورشکسته کردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + یک =