کد خبر : 258925
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
-

غول کشی یاران عبادی پور در نیمه نهایی پلاس لیگا لهستان

غول کشی یاران عبادی پور در نیمه نهایی پلاس لیگا لهستان

تیم اسکرا با درخشش ملی پوش ایران توانست مدعی شماره یک لهستان را شکست دهد.

به گزارش عصرقائم،  بازی دوم مرحله نیمه نهایی والیبال پلاس لیگا لهستان برگزار شد که در مهمترین رقابت تیم اسکرا بلخاتوف به مصاف زاکسا رفت.

این رقابت در حالی پیگیری شد که در بازی اول تیم زاکسا توانسته بود با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد و درصورت پیروزی در بازی دوم می توانست به راحتی به فینال این رقابت ها صعود کند.

تیم اسکرا که از حضور میلاد عبادی پور بهره می برد در بازی دوم به حریف باج نداد و در یک بازی بسیار زیبا توانست حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. چهار ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۳۱ بر ۲۹، ۱۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰ به سود اسکرا به پایان رسید تا کار صعود به بازی سوم کشیده شود.

میلاد عبادی پور ملی پوش ایران که برای اسکرا بازی می کند در این رقابت عملکرد خوبی داشت و توانست ۱۶ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد و جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم باشد.

زاکسا مدعی شماره یک قهرمانی پلاس لیگا لهستان و فینالیست لیگ قهرمانان اروپاست.

دو تیم روز یک شنبه ۲۲ فروردین در بازی سوم رو به روی یک دیگر قرار خواهند گرفت و هر تیم در صورت پیروزی به فینال این لیگ صعود خواهد کرد.

در دیگر دیدارهای مرحله نیمه نهایی پلاس لیگا، تیم یاستربسگی ویگل با دو پیروزی پیاپی برابر وروا ورشو به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی این لیگ راه یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =