کد خبر : 258939
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

ام‌باپه: عاشق بازی‌های بزرگ هستم

ام‌باپه: عاشق بازی‌های بزرگ هستم

ستاره جوان پاری سن ژرمن از علاقه زیاد خود برای حضور در بازی‌های بزرگ سخن گفت. او پیروزی برابر بایرن را رضایت بخش و خوشحال کننده توصیف کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مونت کارلو، کیلیان ام باپه ستاره پاری سن ژرمن در دیدار برابر بایرن مونیخ بود. این بازیکن جوان توانست دو گل در این بازی به ثمر برساند تا زمینه را برای پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مهیا کند.

ام باپه بعد از بازی گفت: عملکرد تیمی ما بسیار خوب بود و بازیکنان برای این پیروزی تلاش زیادی از خود نشان دادند. پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم اما نباید فراموش کنیم که بازی برگشت هم باقی مانده است و هنوز در نصف راه هستیم.

او ادامه داد: سربلند از میدان خارج شدیم. تیم پرتلاشی نشان دادیم و بایرن را به دردسر انداختیم. در دیدار برگشت هم با همین قدرت و توان ظاهر خواهیم شد. من در بارسلون هم گفتم که عاشق بازی های بزرگ هستم. بدون شک روزگار همیشه به کام من نخواهد بود. با این حال آدم ترسویی نیستم و بازی های بزرگ را بسیار دوست دارم.

او ادامه داد: پوچتینو از من خواست که به کمک نیمار اجازه بازی‌سازی را به کیمیش ندهیم و عمق بایرن را هدف بگیریم. ما دوندگی بالایی داشتیم و حریف را اذیت کردیم. بایرن تیم بسیار بزرگی است و قطعا بازی برگشت آسان نخواهد بود. فعلا به بازی برابر استراسبورگ فکر می کنیم و بعد از آن روی بازی برگشت تمرکز خواهیم کرد.

ام باپه برابر بارسلونا هم ستاره میدان بود و در دو بازی ۴ گل به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − دو =