کد خبر : 258973
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

ورود به مازندران ممنوع شد

ورود به مازندران ممنوع شد

رئیس پلیس‌راه مازندران از ممنوعیت وورد به مازندران از تمامی مبادی ورودی استان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا قدمی در گفت و گو ، از تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، کماکان تیم‌های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان از جمله محور رامسر (چابکسر)، چالوس( تونل کندوان دهانه شمالی)، هراز (پلور)، سوادکوه (پل سفید) و کیاسر (سه راه تلمادره) مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به استان جلوگیری می‌کنند.

وی با اشاره به حضور فعال گشت‌های کنترل پلیس راهور استان در ۵۷ نقطه از ورودی شهر‌های استان، اظهار کرد: خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

قدمی بیان کرد: با توجه به تغییر وضعیت رنگ بندی استان از آبی و زرد به قرمز و نارنجی اعمال محدودیت تردد کرونایی در مبادی ورودی و در جاده های درون شهری استان ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 10 =