کد خبر : 258893
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

صوفی: انتخابات برای اصلاح‌طلبان حرکتی جبهه‌ای است

صوفی: انتخابات برای اصلاح‌طلبان حرکتی جبهه‌ای است

یک فعال سیاسی گفت: در جبهه اصلاحات ایران درباره ویژگی های کاندیدای اصلح تصمیم خواهیم گرفت.

به گزارش عصرقائم، علی صوفی در گفت و گو ، در ارتباط با نحوه انتخاب کاندیدای اصلح در جبهه اصلاحات اظهار کرد: بررسی این موضوع در جبهه اصلاحات ایران در دستور کار قرار گرفته است و در آن جمع قرار است روی ویژگی های مربوطه بحث شود تا شاخصه های کاندیدای اصلح مشخص شود.

وی تاکید کرد: از آنجایی که انتخابات برای ما حرکت جبهه ای است در مورد این موضوع هم جبهه ای باید تصیمی گرفت.

دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات تصریح کرد: کسی که می خواهد رئیس جمهور باشد، در وهله اول باید بتواند فضای سرد و انجمادی انتخابات را که در سال ۱۳۹۸ هم مشخص شده بود، ذوب کند. این گرمی باید در شخصیت، سابقه و تجربه کاری اش مشخص باشد.

وی افزود: کاندیدای اصلح باید رزومه قوی داشته باشد. مردم وعده های او را عملی ببیند. این شخصیت باید بتواند اعتماد مردم را نسبت به برنامه هایش جلب کند.

صوفی با بیان اینکه “کاندیدای اصلح باید بتواند بحران ها و ابر چالش های کشور را مدیریت کند” گفت: رئیس جمهور باید پاسخ گو باشد و در سیاست خارجی و داخلی برنامه داشته باشد؛ پس کاندیدای انتخاب شده نیز باید دارای این ویژگی ها باشد.

وی با اشاره به آثار تحریم ها بر اقتصاد کشور گفت: رئیس جمهور آینده باید برای حل چالش های ایجاد شده حاصل از تحریم ها برنامه میان مدت و بلند مدت ارائه دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: اوضاع معیشتی مردم مشخص است؛ دیگر قشر متوسط وجود ندارد. یک قشر برخوردار فاسد و یک قشر ضعیف محروم داریم که در آمد و هزینه اش به هیچ وجه تراز نیست. این وضع یک بحران است که رفع نشدنش می تواند بحران های سیاسی-امنیتی ایجاد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =