کد خبر : 258931
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

توخل: این پیروزی عالی بود

توخل: این پیروزی عالی بود

سرمربی آلمانی چلسی پیروزی در خانه پورتو را ممتاز توصیف کرد. او از عملکرد تیمش رضایت کامل دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پورتو که در پرتغال برگزار شد با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.

پیروزی ۲ بر صفر آن هم در خانه پورتو باعث می شود که شاگردان توخل صعود خود را به دور بعد تا حدود زیادی قطعی کرده باشند.

توخل بعد از بازی گفت: پورتو تیم بسیار قدرتمندی نشان داد و بازی سختی برای ما بود. در بسیاری از دقایق بازی اذیت شدیم. شرایط در یک چهارم نهایی متفاوت است و هیچ بازی‌ای آسان نیست. انگیزه بازیکنان برای پیروزی بسیار خوب بود و یک نتیجه عالی را کسب کردیم.

او ادامه داد: چند روز پیش با نتیجه ۵ بر ۲ برابر وست برومویچ شکست خوردیم. ایمان داشتم که این شکست را به فراموشی می سپاریم و خوشبختانه اینگونه هم شد. با پیروزی امشب شکست برابر وست بروم را فراموش کردیم. ما آماده فراموش کردن این شکست بودیم و چنین چیزی را به خوبی در چهره بازیکنان دیدم. بسیار خوشحالیم که این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم. در فوتبال همواره احتمال لغزش وجود دارد و مهم این است که بتوانید برخیزید.

توخل درباره گل بسیار زیبایی که مونت به ثمر رساند، گفت: این نخستین گل مونت در لیگ قهرمانان اروپا بود که به زیبایی به ثمر رسید. طبیعی است که من بسیار خوشحال باشم چرا که این گل اعتماد به نفس او را بالا برد. او امشب احساس مسئولیت کرد و وظیفه اش را به خوبی انجام داد. گل چلویل هم بسیار زیبا بود. او به آرامش خاص خود دروازه بان را پشت سرگذاشت و توپ را تبدیل به گل کرد.

او در پایان گفت: ما بازیکنان پورتو را مجبور به اشتباه کردیم و با آرامش خاصی بازی کردیم. پیروزی بسیار ارزشمندی را کسب کردیم اما هنوز چیزی قطعی نشده است و دیدار برگشت باقی مانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + یک =