کد خبر : 258801
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
-

لزوم تهیه نسخه قضایی برای تحقق شعار سال

لزوم تهیه نسخه قضایی برای تحقق شعار سال

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر بومی‌سازی شعار سال در همه حوزه‌ها در استان تأکید کرد و گفت: اقدامات و برنامه‌ها بایستی به صورت تخصصی انجام شود و نسخه قضایی برای تحقق شعار سال تهیه شود.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال جدید، ضمن تبریک سال نو و تقدیر از اقدامات اعضای ستاد در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد: همانطور که می‌دانید چندین سال متوالی محور شعارهای سال از سوی مقام معظم رهبری تأکید بر اقتصاد و توجه به معیشت مردم بوده است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این نامگذاری‌ها بر اساس نیازهای کشور تبیین و اعلام می‌شود، افزود: این شعارها صرفا برای بنر نوشتن، زیرنویسی و سربرگ‌ها بیان نمی‌شود، بلکه برای اقدام عملی و موثر است که همه باید برای تحقق آن همت مضاعف داشته باشیم.
وی تصریح کرد: وظیفه این ستاد در سال جدید ضمن بهره‌گیری از اقدامات مهم و اثرگذار سال ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی و اقدام عملی در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید است و اگر در این راستا موانعی وجود نداشت و تولید نیاز به حمایت، پشتیبانی و مانع زدایی داشت به وظیفه خود عمل کنیم.
صادقی نیارکی اظهار داشت: در حوزه نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی رویکردها باید حمایتی و تلاش برای رفع موانع تولید باشد، البته ممکن است اشکالاتی در برخی واحدها وجود داشته باشد، اما نگاه ما باید نگاه حمایتی و مانع‌زدایی باشد.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در ادامه بر بومی‌سازی شعار سال در همه حوزه‌ها در استان تأکید کرد و گفت: اقدامات و برنامه‌ها بایستی به صورت تخصصی انجام شود و نسخه قضایی برای تحقق شعار سال تهیه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − سه =