کد خبر : 258834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

خرید سرویس خواب سلطنتی و بررسی کیفیت و ویژگی‌ها با دیجی چوب

خرید سرویس خواب سلطنتی و بررسی کیفیت و ویژگی‌ها با دیجی چوب

سلیقه اغلب ما در خرید سرویس خواب متناسب با روحیه وسلیقه مان با یکدیگر متفاوت است، اما درنهایت همه یک هدف را دنبال می‌کنند.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام دیجی چوب، داشتن خواب راحت شبانه در محیط راحت و سرشار از آرامش، نقطه اشتراک آنها محسوب می‌شود، اغلب کسانی که انواع سرویس خواب سلطنتی را برای دکوراسیون اتاق خوابشان درنظر می‌گیرند، علاوه بر راحتی تخت خواب به زیبایی و شکوه آن نیز اهمیت می‌دهند.

زمانی که تصمیم به خرید سرویس خواب سلطنتی می‌گیرید باید پیش از هر اقدامی یکسری اطلاعات اولیه و ضروری درخصوص این سبک از محصولات کسب کنید چرا که انواع سرویس خواب سلطنتی و کلاسیک همانند سرویس خواب اسپرت از تنوع کیفیت و طراحی زیادی برخوردار هستند و درصورت نداشتن آگاهی کافی ممکن است درگیر انتخاب نادرست شوید.

و اما یک سرویس خواب سلطنتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بنظرتان سرویس خواب سلطنتی برای چه منازلی مناسب هستند؟ آیا از کیفیت و قیمت انواع مبل و سرویس خواب خبر دارید؟

انواع سرویس خواب سلطنتی، در حالت پیش فرض شامل تخت خواب، دو میز پا تختی و یک میز آرایش به‌همراه آینه و صندلی هستند که براساس سفارش مصرف کننده جزئیات آن قابل تغییر می‌باشد، یعنی شما باید قبل از خرید درخصوص فضا و ابعاد آن مطمئن شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خوب است اگر پیش از خرید سرویس خواب سلطنتی لوکس و گران قیمت، به نکات زیر توجه کنید:

· در کنار زیبایی ظاهری محصول مسئله میزان کیفیت نیز بسیار اهمیت دارد، چوب راش متریال اصلی انواع سرویس خواب سلطنتی می‌باشد بنابراین نوع و میزان مرغوبیت چوب و محل اتصالات آنها با یکدیگر بسیار مهم است.

· به طور کلی انتخاب سرویس خواب سلطنتی برای اتاق خواب‌های کوچک اصلا ایده مناسبی نیست اما اگر اصرار به این کار دارید حتما به سراغ ترکیب رنگی روشن بروید چون با انعکاس نور فضا بزرگتر نشان داده می‌شود.

· برای ساخت سرویس خواب اسپرت که سادگی بیشتری نسبت به سرویس خواب سلطنتی دارند معمولا از ام دی اف محکم استفاده می‌شود اما چون در گوشه به گوشه‌ی سرویس خواب سلطنتی هنر ارزشمند منبت کاری وجود دارد، چوب راش، توسکا و گردو بهترین مواد اولیه است که همین امر منجر به افزایش قیمت آنها می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم در صورت داشتن بودجه کافی حتما به سراغ سرویس خواب کلاسیک و سلطنتی خوب بروید و از خرید نمونه‌های مشابه با کیفیت پایین‌تر اکیدا خودداری کنید.

· علاوه بر منبت‌کاری‌های فوق‌العاده منحصر به فرد یکی دیگر از دلایل جذابیت و شکوه بی‌نظیر مبلمان و سرویس خواب سلطنتی ارتفاع بلند آنها نسبت به سایر انواع محصولات است که جلوه خاصی به فضا می‌بخشد.

· حتما به هنگام خرید به وزن محصول توجه کنید، این سبک اگر واقعا مرغوب باشند باید سنگین‌ باشند چون از چندین لایه چوب مرغوب برای ساخت استفاده می‌شود، از دید برخی از مصرف کنندگان وزن بالا عیب محسوب می‌شود چون حمل و نقل را دشوار می‌کند اما در اصل این ویژگی منجر به بالا رفتن عمر سرویس خواب سلطنتی خواهد شد.

· برای انتخاب قسمت‌های پارچه‌ای سرویس خواب نیز باید دقت به خرج دهید، جنس و رنگ پارچه باید با رنگبندی قسمت‌های چوبی هارمونی داشته باشد، بخش‌های چوبی عمر زیادی خواهند داشت پس پارچه نیز به طبع باید مقاوم باشد، مخمل گزینه خوبی بنظر می‌رسد چون نباید کش بیاید و پرز پرز شود.

· منبت‌کاری ویژگی اصلی انواع سرویس خواب سلطنتی است که روی قیمت محصول تاثیر قابل توجهی می‌گذارد پس حتما به جزئیات اتصال، برش و منبت‌کاری‌ها توجه کنید، همه چیز باید دقیق و ظریف باشد، اگر در امر نظافت تنبل هستید منبت‌کاری‌های بزرگتر انتخاب کنید که قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

· بهتر است اگر برای قسمت‌های نشیمن و پذیرایی مبل مدرن استفاده کرده‌اید برای اتاق خواب نیز از همان سبک انتخاب کنید تا منزلتان شیکتر بنظر برسد البته باز همه چیز به سلیقه شما وابسته است.

· باید زیبایی و مقاومت بخشی از معیارهای شما برای انتخاب باشد چرا که هموار سلامتی انسان اولین و برترین اولویت است، سرویس خواب مورد پسند شما حتما باید با ساختار بدنی و روحی‌تان تناسب داشته باشد، در واقع تمام موارد ظاهری ذکر شده درکنار این اصل مهم قرار می‌گیرند، تخت خواب حتما حتما از نظر پزشکی باید استاندارد باشد، خواب راحت شبانه بخش مهمی از زندگی هر شخصی را تشکیل می‌دهد.

· فضای بزرگ برای قرار دادن سرویس خواب سلطنتی درنظر بگیرید، چون هم زیبایی خود را بهتر نشان می‌دهد و هم کوچکی محیط مانع آرامش و آسایش نمی‌شود، شما باید بتوانید به راحتی در اطراف تخت خواب حرکت کنید.

· به جای قرار دادن کاناپه یا صندلی‌های بزرگ سلطنتی در اتاق خواب می‌توانید از پاف‌های لوکس و ظریف که در قسمت تاج‌ پایینی تخت خواب قرار می‌گیرند استفاده کنید.

· به عرض و ارتفاع و به طور کلی ابعاد آینه آرایشی دقت کنید، آیا به هنگام نشستن روی صندلی به آینه تسلط دارید؟ آیا میز آرایشی به اندازه کافی برای قرار دادن خرده ریزهایتان جادار است؟

· شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین انتخاب را داشته باشید، به هنگام خرید از فروشنده بخواهید درخصوص جزئیات محصول، توضیحات کامل در اختیارتان قرار دهد.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =