کد خبر : 258779
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
-

هر ابتلای جدید کرونا در مازندران کرونای انگلیسی است

هر ابتلای جدید کرونا در مازندران کرونای انگلیسی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در تمامی شهرهای مازندران، گفت: هر مورد ابتلای جدید کرونا در استان به‌عنوان کرونای انگلیسی مطرح بوده چرا که سویش غالب استان، کرونای انگلیسی است.

به گزارش عصرقائم، دکتر قاسم اویس امروز درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مازندران در گفت‌وگو ، در شهرستان ساری، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد روند افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران بودیم که این روند کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در تمامی شهرهای مازندران، گفت: هر مورد ابتلای جدید کرونا در استان به‌عنوان کرونای انگلیسی مطرح بوده چرا که سویش غالب استان، کرونای انگلیسی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه درحال حاضر تعداد بیماران بدحال استان زیاد نیست، اضافه کرد: با توجه به روند افزایشی شناسایی بیماران و همچنین بستری‌شدگان، قاعدتا موارد بدحال نیز در روزهای آینده روبه افزایش خواهد بود و فوتی‌ها نیز افزایش می‌یابد.

اویس با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمع‌ها و دورهمی‌ها، خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی بیماران، اینکه در روزهای آینده با وضعیت وخیم‌تری مواجه شویم وجود دارد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر در مازندران شهر آبی نداریم، تصریح کرد: دو شهر مازندران از جمله رامسر و قائم‌شهر در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی و بقیه شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران  بر توجه به رنگ بندی شهرها طبق پروتکل تاکید کرد و گفت: این مهم باید رعایت شود و در کنار این موضوع ممنوعیت تردد شبانه و کنترل ورودی و خروجی در شهرهای قرمز و نارنجی استان مورد تاکید است.

اویس در پایان درباره آخرین وضعتی کودکان استان و روند افزایش تعداد کودکان بدحال، خاطرنشان کرد: خبرها در ارتباط با کودکان بدحال در استان کذب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + هفده =