کد خبر : 258818
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
-

اعزام کانوی دو نفره بانوان به انتخابی المپیک تایلند

اعزام کانوی دو نفره بانوان به انتخابی المپیک تایلند

کمیته فدراسیون قایقرانی تصمیم گرفت کانوی دو نفره بانوان نیز به مسابقات انتخابی المپیک تایلند اعزام شود.

به گزارش عصرقائم، جلسه کمیته فنی قایقرانی  آبهای آرام به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه با اشاره به چهار ماده تست انتخابی و تحلیل نتایج آن، کمیته فنی آبهای آرام تصمیم گرفت قایق دو نفره پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی با توجه به کسب سهمیه چین و ازبکستان و عدم حضور کره شمالی در المپیک در کانوی دو نفره ۵٠٠ متر بانوان به تایلند اعزام کند.

بر این اساس با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام علی آقامیرزایی، عادل مجللی، هدیه کاظمی، پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی نمایندگان ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند خواهند بود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر همه تلاش‌ها انجام شده و توانایی این را داریم که همه نفرات را به مسابقات اعزام کنیم اما با تصمیم کمیته فنی نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند به مسابقات اعزام خواهند شد. برای اولین بار اعزام قایقرانان به مسابقات را منوط به تصمیم کمیته فنی کردیم. این چندمین جلسه کمیته فنی برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک است.

او ادامه داد: بهتر است در این شرایط مالی سخت، در عین حالی که از نظر بودجه مشکلی نداریم، ورزشکارانی که با نظر کمیته فنی شانس کسب سهمیه دارند اعزام خواهند شد و امیدوار به کسب سهمیه هستیم. کمیته فنی خواست که چند مرحله تست انجام شود و انجام شد. منطق و عقل حکم می‌کند که بودجه‌ای که در اختیار داریم را در جای مهم هزینه کنیم. ما می‌توانیم کارهای مهمی انجام دهیم و با نظر کمیته فنی بهترین‌ها در موادی که شانس کسب سهمیه داریم به مسابقات اعزام می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 10 =