کد خبر : 258617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
-

علیپور: مجلس باید در جریان بند بند سند راهبردی با چین قرار بگیرد

علیپور: مجلس باید در جریان بند بند سند راهبردی با چین قرار بگیرد

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید در جریان بند بند سند راهبردی با چین قرار بگیرد، گفت: به این موضوع توجه شود تا بلایی که برجام بر سر کشور آورد، تکرار نشود و ان شاءالله در این توافق شاهد عایدات خوبی باشیم.

به گزارش عصرقائم، کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشاورزی و وزیر صمت گفت: وزیر کشاورزی امروز در مجلس به گونه ای سخن گفتند که مردم بدهکار شدند و مردم باید از وی عذرخواهی کنند، دلیل نمی شود که گزارشی سطحی ارائه بدهید و بروید و فکر کنید که مشکل گرانی حل شده است.

وی خطاب به رییس جمهور متذکر شد: در خصوص توافق با چین یک کلمه “برنامه جامع همکاری” قید کردند که مانع از اصول ۱۲۵ و ۷۷ قانون اساسی باشد، مجلس باید در جریان بند به بند این توافق باشد تا بلایی که برجام بر سر کشور آورد، تکرار نشود و ان شاءالله در این توافق شاهد عایدات خوبی باشیم.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: آقای وزیر، سوادکوه ما وضعیت نابسامان ورزشی و کمبود امکانات ورزشی را شاهد است، لازم است که هر چه سریعتر به این موضوع توجه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =