کد خبر : 258546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

دلیل فدراسیون شمشیربازی برای حضور کم تعداد ایرانی‌ها در قهرمانی جوانان جهان

دلیل فدراسیون شمشیربازی برای حضور کم تعداد ایرانی‌ها در قهرمانی جوانان جهان

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: از آنجا که مصری‌ها در صدور ویزا اذیت می‌کنند قصد اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان را نداشتیم.

به گزارش عصرقائم، فضل الله باقرزاده در گفت و گو ، درباره اینکه چرا فقط سه نفر را به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان اعزام کرده است، بیان کرد: ما اصلا قصد نداشتیم اعزامی داشته باشیم دلیل آن هم شیوع ویروس کرونا و اذیت کردن مصری ها در صدور ویزا بود. حتی ویزای این سه نفر هم در ثانیه های آخر رسید.

زمانی که محمدی سرمربی فلوره اعلام کرد قصد دارد ماهان میرزایی را با هزینه شخصی اعزام کند ما هم در کمیته فنی تصمیم گرفتیم در هر اسلحه یک نفر را که بهترین است، اعزام کنیم. البته ماهان میرزایی در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان شرکت می کند. تاکنون هم امیر حسین شاکر در اسلحه سابر به رقابت پرداخته است که از عملکردش رضایت دارم.

باقرزاده با اشاره به افزایش هزینه های اعزام به مسابقات گفت: هزینه‌های اعزام افزایش زیادی پیدا کرده است و برای اعزام ۱۱ نفر به مسابقات زون آسیا در ازبکستان، پیش بینی می‌کنیم بین۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان باید هزینه کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی از برگزاری اردوی مشترک سابر ایران و ترکیه خبر داد و گفت: انور یلدریم سابریست ترکیه به دنبال گرفتن سهمیه المپیک است از این رو دو شمشیرباز ترکیه به همراه مربی اوکراینی خود به ایران می آیند و اردوی مشترکی را با تیم سابر ایران از ۱۹ تا ۳۰ فروردین  دارند.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تکلیف سالن اختصاصی شمشیر بازی مشخص می شود، گفت: ما سالنی را در ورزشگاه شهید کشوری مد نظر داریم و از هفته آینده پشت در اتاق آقای  وزیر  و علی نژاد می نشینم تا سالن را به ما اختصاص دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 6 =