کد خبر : 258632
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

از سرخه‌حصار تا توکیو، نقشه راه دوچرخه‌سواری برای حضور در المپیک

از سرخه‌حصار تا توکیو، نقشه راه دوچرخه‌سواری برای حضور در المپیک

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پس از برگزاری دو مسابقه در مورد نفرات اعزامی به مسابقات اروپایی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش عصرقائم، افشین داوری در گفت‌وگو ، درباره‌ی برنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری برای انتخاب رکابزن اعزامی به المپیک توکیو و برنامه آماده‌سازی بیان کرد: حدود چهار نفر مد نظر کادر فنی هستند و بنا داریم دو نفر را برای اعزام مسابقات اروپایی انتخاب کنیم. از این رو یک مسابقه جایزه بزرگ در سرخه حصار پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و یک مسابقه دیگر در رامسر خواهیم داشت و پس از آن اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد در نهایت با پیشنهاد مربی و در جلسه کمیته فنی، نفرات اعزامی به مسابقات اروپایی انتخابی می‌شوند.

او افزود: البته پیشنهاد من بر این است که سه نفر در نظر گرفته شوند و دو نفر از آن‌ها به همراه مربی راهی مسابقات اروپایی شوند.حالا اگر یکی از آن‌ها نتوانست نظر مربی را جلب کند با نفر سوم تعویض شود اما اگر عملکرد هر دو نفر خوب بود یکی از آن‌ها برای حضور در المپیک توکیو انتخاب شود.

داوری در پاسخ به این پرسش که مسابقات در نظر گرفته شده در کدام کشورها هستند؟ بیان کرد: مسابقاتی که محمود پراش، سرمربی تیم ملی در نظر گرفته است، سوییس، فرانسه و ایتالیا است که مسیر آن‌ها مشابه مسیر المپیک است.

او در پاسخ به این که فکر می‌کند صدور ویزا بدون مشکل انجام شود یا خیر؟ گفت: ما پیگیری خواهیم کرد البته در حال حاضر مشکلی که وجود دارد سفارت‌خانه‌ها بسته هستند و حتی فرانک پرتوآذر که در نظر داشت در مسابقات آلمان شرکت کند، برای گرفتن ویزا برای او به در بسته خورده‌ایم و اکنون داریم از طریق سوییس تلاش می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =