کد خبر : 258503
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
-

رئال‌مادرید – لیورپول

رئال‌مادرید – لیورپول

لیورپول امیدوار است انتقام شکست فینال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان را از رئال مادرید و زیدان بگیرد.

به گزارش عصرقائم، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۲ دیدار شروع می شود که در حساس ترین بازی رئال مادرید در خانه میزبان لیورپول است. این دیدار در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می شود.

آخرین بار دو تیم در سال ۲۰۱۸ در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که رئال مادرید توانست ۳ بر یک برنده شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد. این سومین قهرمانی پیاپی زیدان در لیگ قهرمانان بود و باعث شد او به رکورد سه قهرمانی کارلو آنچلوتی در تاریخ این رقابت ها دست یابد و پرافتخارترین مربی این رقابت ها لقب گیرد.

اتفاقات آن دیدار هنوز در ذهن هواداران لیورپول باقی مانده است. مصدومیت محمد صلاح روی حرکت سرخیو راموس باعث عصبانیت هواداران انگلیسی از این مدافع شد و اشتباهات بزرگ کاریوس، دروازه بان لیورپول نیز ناراحتی هواداران این تیم را دو چندان کرد. حالا تیم یورگن کلوپ می تواند انتقام آن شکست بزرگ را از زیدان بگیرد. هر دو تیم در شرایط خوبی پای به این بازی می گذارند. لیورپول توانست آرسنال را در زمین خود با ۳ گل شکست دهد و رئال مادرید نیز ایبار را از پیش رو برداشت.

مادریدی ها تنها تیم اسپانیایی حاضر در بین ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان هستند.

یورگن کلوپ متخصص پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و باید دید این بار نیز تیم او قادر به حذف رئال مادرید خواهد بود یا خیر.

در دیگر دیدار منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در خانه پذیرای بوروسیادورتموند است که این روزها شرایط خوبی ندارد و ممکن است حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کسب نکند. این دو تیم در فصل ۱۳-۲۰۱۲ برابر هم به میدان رفتند که در اتحاد بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در آلمان تیم دورتموند با یک گل صاحب برتری شد.

۱۰ برد و یک تساوی حاصل ۱۱ تقابل اخیر منچسترسیتی برابر حریفان آلمانی در لیگ قهرمانان بوده است. تیم پپ گواردیولا در هر ۴ جام در این فصل مدعی قهرمانی است و شرایط بسیار خوبی دارد و این هفته نیز توانست لسترسیتی را در خانه خود با ۲ گل شکست دهد. این در حالی است که دورتموند برابر اینتراخت باخت تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سخت شود.

برنامه بازی‌ها

سه شنبه ۱۷ فروردین، ۲۳:۳۰

رئال مادرید – لیورپول

منچسترسیتی – بوروسیادورتموند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 14 =