کد خبر : 258683
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

برگزاری جلسات مجازی با پلتفرم شرکت‌های خلاق

برگزاری جلسات مجازی با پلتفرم شرکت‌های خلاق

گروهی از محققان یک شرکت خلاق پلتفرمی برای ارتباط آنلاین تصویری عرضه کردند که به گفته آنها پهنای باند مورد نیاز برای استفاده از این پلتفرم یک پنجم پهنای باند مورد نیاز برای استفاده از پلتفرم‌های مشابه خارجی است.

به گزارش عصرقائم، علی خانی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های خلاق گفت: با توجه به نیاز برای توسعه برگزاری جلسات آنلاین نرم‌افزارهای مختلفی در این خصوص عرضه شد. با توجه به نقایص موجود در این زمینه، تلاش کردیم تا یک پلتفرم کامل برای برگزاری جلسات در فضای مجازی ارائه کنیم.

وی افزود: عدم هم‌رسانی همزمان صدا و تصویر در پلتفرم‌های مختلف باعث شده است تا در برخی کاربران نارضایتی‌هایی به وجود آید، به همین خاطر در واحد تحقیق و توسعه شرکت، تلاش کردیم تا با توسعه زیرساخت‌ها یک پلتفرم با کیفیت در این زمینه عرضه کنیم؛ از این رو تلاش کردیم تا صدا و تصویر در این پلتفرم به صورت کامل، همزمان ارائه شود.

خانی یادآور شد: در سیستم‌هایی که برای برگزاری وبینار مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر تمرکز بر روی انتقال صدا و متن قرار دارد. اما محور اصلی پلتفرم ما، انتقال تصویر با کیفیت از شرکت کنندگان در کنفرانس است.

وی ضمن اشاره به سوابق این مجموعه خلاق، بیان کرد: سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی که تمایل دارند جلسات و مراسمات خود را به صورت آنلاین برگزار کنند، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. برای استفاده از این سامانه، نیازی به نصب هیچگونه نرم‌افزاری نیست. حتی می‌توان با استفاده از تجهیزات سنتی مانند ویدئو پروژکتور نیز از این پلتفرم استفاده کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت پهنای باند مورد نیاز برای استفاده از پلتفرم با عنوان ویدئو کیک را یک پنجم پهنای باند مورد نیاز برای استفاده از پلتفرم‌های مشابه خارجی دانست و گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا اتوماسیون پلتفرم ارتباط آنلاین صوتی و تصویری را در کشور ارتقاء بخشیم و بر روی این موضوع در حال تحقیق هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =