کد خبر : 258658
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

آغاز سرگذشت پژوهی بیش از ۳۰۰ شهید نوجوان زنجانی

آغاز سرگذشت پژوهی بیش از ۳۰۰ شهید نوجوان زنجانی

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با همکاری آموزش و پرورش، مدیران مدارس، مربیان پرورشی و مربیان طرح شهید بهنام محمدی سرگذشت پژوهی بیش از ۳۰۰ نفر از شهدای نوجوان استان زنجان برای تکمیل آرشیو کنگره شهدا آغاز شده است.

به گزارش عصرقائم، هادی توفیقی  با اشاره به شهدای دانش آموز بیان کرد: به لطف خدا امسال بزرگترین رویداد فرهنگی استان زنجان رقم خواهد خورد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تمام زندگینامه شهدا در یک آرشیو قوی جمع‌آوری شود تا نسل آینده از این آرشیو استفاده کنند؛ به اصطلاح دفاع مقدس باید بیش از ۸۰۰ سال کشور را تغذیه فرهنگی کند.

وی با بیان اینکه در راستای جمع‌آوری آرشیو شهدای استان زنجان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ۳۵۳۵ شهید استان «بسیج دانش‌آموزی» اقدامات خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، مدیران مدارس، مربیان پرورشی و مربیان طرح شهید بهنام محمدی سرگذشت پژوهی بیش از ۳۰۰ نفر از شهدای نوجوان استان زنجان برای تکمیل آرشیو کنگره شهدا آغاز شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: باید وصایا، دل‌نوشته‌ها، آثار و یادگاری‌های شهدای نوجوان استان زنجان جمع‌آوری شود تا نسل‌های آینده از این میراث به نحو احسن استفاده کنند. متأسفانه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای جمع‌آوری آرشیو شهدای نوجوان در استان نشده است؛ از سوی دیگر مادران و پدران شهدا به دلیل کهولت سن به فرزندان شهیدشان می‌پیوندند و فرصت زیادی برای جمع‌آوری آرشیو نداریم.

توفیقی گفت:برنامه‌های بسیار مهمی در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان داریم که به مرور زمان از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند. خوشبختانه برگزاری این اردوها به شکل مجازی با موفقیت بین دانش‌آموزان زنجانی در سال گذشته برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 7 =