کد خبر : 258400
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
-

حراست از انقلاب تفکر انقلابی می‌خواهد

حراست از انقلاب تفکر انقلابی می‌خواهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حضور در انتخابات را از تکالیف مهم برشمرد و گفت: کسانی میتوانند از انقلاب حراست کنند که تفکر انقلابی داشته باشند نه تفکر غربگرایی و وابستگی.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم بزرگداشت سومین از روز عروج پاسدار رشید اسلام سرهنگ احمد سلیمانی نژاد از شهدای سلامت، که در گلزار شهدای شایستگان امیرکلای بابل برگزار شد، ضمن تسلیت  عروج شهید سلیمانی نژاد به خانواده محترم این شهید عزیز ومردم، با اشاره به اینکه فیض شهادت انسان را به قله کمال و انسانیت می‌رساند، گفت:امام حسن عسگری (علیه السلام) فرمودند: دو خلصتی است که از همه خصایل بالاتر است و آن ایمان به خدای متعال و خدمت به مردم است.

تسخیری با بیان اینکه به فرموده خدای متعال اگر کسی ایمان داشته باشد، و عمل صالح انجام دهد، خدا در سخت‌ترین لحظات همراه او است، افزود: به فرموده امام رضا (علیه السلام) لحظه جان دادن انسان، لحظه به خاک سپردن و لحظه مبعوث شدن از خاک، از سخت‌ترین لحظات انسان است که در قرآن کریم آمده اگر انسان به خدای متعال مومن باشد، دیگر نگران این لحظات نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نژاد مومن به خدا بود و به روز قیامت ایمان داشت، اضافه کرد: شهید دارای رفتار و اخلاق حسنه  بود چرا که حضور پرشور مردم در این شرایط کرونایی گواه این مدعا است.

تسخیری با تصریح بر اینکه حضور مردم در مراسم شهید، پیامی دارد، خاطرنشان کرد: شهید  سلیمانی نژاد با ایمانی که داشت قلب‌ها را تسخیر کرد چرا که ایمان به خدا دل‌ها را بهم معطوف می‌سازد و انسان را به مقام ملکوتی می‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  در ادامه با اشاره به اینکه برادران پاسدار در لباس مقدس پاسداری این افتخار را دارند که در کنار مردم، با مردم و همدرد مردم باشند، افزود: سپاه  برای رفع مشکلات در کنار مردم ایستاده و اهل عمل است نه شعار.

تسخیری اضافه کرد: سپاه  چه در دفاع از انقلاب اسلامی و نیز دفاع از جمهوری اسلامی و همچنین دفاع از جغرافیای ایران اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و چه در دفاع زیستی نشان داد در کنار مردم است  که خدمت و فداکاری پاسدار سلیمانی نژاد نمونه‌ای از آن است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه لباس پاسداری اختصاص به زمان خاصی ندارد و هدیه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است، گفت: سپاه در شرایط کرونایی با کمک‌های مومنانه و نیز در دفاع از سلامت مردم، در کنار آن‌ها است وهمزمان در دفاع از مرز‌ها و برقرار امنیت هم در کنا رمردم است لذا این مدال افتخاری است که امام حسین (علیه السلام) به سپاه داد.

تسخیری با بیان این مطلب که شهید سلیمانی نژاد مسیر شهید حاج قاسم را طی کرده است، افزود:شهید سلیمانی نژاد  مردمی بود و درس شهادت و ایثارگری را از مکتب امام حسین (علیه السلام) آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه در برابر خون شهدا وظیفه و تکلیف داریم، اضافه کرد: همه ما چه مردم و چه مسئولین باید در برابر خون شهدا پاسخگوباشیم.

تسخیری در ادامه سخنان خود با تصریح براینکه تکلیف ما حفظ انقلاب اسلامی است گفت: دشمنان بر روی ایران اسلامی متمرکز شدند و امروزه همه ما وظیفه پاسداری از انقلاب را داریم چرا که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حضور در انتخابات را از تکالیف مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی میتوانند از انقلاب حراست کنند که تفکر انقلابی داشته باشند نه تفکر غربگرایی و وابستگی.

تسخیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که راه حل برون رفت  از مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی حزب اللهی است، اضافه کرد:دشمن از تشکیل دولت جوان مومن انقلابی می‌ترسد، لذا به فضل الهی  اگردولت انقلابی شکل بگیرد دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =