کد خبر : 258341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
-

تقابل شاگردان قلعه‌نویی با ماشین‌سازی بحران‌زده

تقابل شاگردان قلعه‌نویی با ماشین‌سازی بحران‌زده

هفته نوزدهم لیک برتر با دو دیدار به اتمام می‌رسد.

به گزارش عصرقائم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۲ بازی امروز( دوشنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار سپاهان در تهران مهمان شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا است.

سایپا – سپاهان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه دستگردی

تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی سپاهان برای بازگشت دوباره به صدر جدول کار نسبتا راحتی دارد. شاگردان محرم نویدکیا در حالی برابر سایپا قرار می‌گیرند که در ۵ تقابل آخر دو تیم، تاکنون نارنجی‌پوشان پیروز نبوده‌اند و ۲ برد و ۳ تساوی سهم اصفهانی از این دیدارها بوده است. البته بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه تساوی یک بر یک همراه شد اما شاگردان صادقی نتایج خوبی را در بازی‌های اخیر خود نگرفته‌اند. ۴ شکست و یک تساوی،نشان می‌دهد سایپا از آمادگی فاصله دارد و در سوی دیگر، طلایی‌پوشان با ۵ برد در ۵ بازی اخیر خود، با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریف می‌روند. سایپا با ۱۸ امتیاز از ۱۸ بازی در رده چهاردهم است و سپاهان ۳۷ امتیازی این فرصت را دارد تا با گرفتن امتیاز در تهران، دوباره به صدر جدول برگردد.

گل‌گهر سیرجان – ماشین‌سازی، ساعت ۱۷، ورزشگاه امام علی(ع)

شاگردان امیر قلعه‌نویی که با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم قرار داردند، فرصت خوبی دارند تا با پیروزی برابر حریف قعرنشین خود، به رده هفتم برسند. گل‌گهر در ۵ بازی آخر خود، روندی سینوسی داشته و ۳ شکست، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده است اما در دیدار رفت موفق شد این تیم تبریز را در خانه‌اش با یک گل شکست دهد. ماشین‌سازان که در ۴ تقابل خود با گل‌گهر بازنده بوده‌اند، در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و تنها یک شکست را تجربه‌کرده‌اند اما با ۹ امتیاز در رده آخر جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارند. آن‌ها کار سختی برای امتیاز گرفتن در کرمان دارند زیرا سعید اخباری مجددا از این تیم خداحافظی کرده و مسئولیت فنی این تیم در دیدار امروز بر عهده کاظم محمودی، مدیر فنی تیم تبریزی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =