کد خبر : 258356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
-

مرتجی: باید امید هندبال را زنده نگهداریم

مرتجی: باید امید هندبال را زنده نگهداریم

شهداد مرتجی می گوید که باید بازیکنان تیم ملی هندبال امید را آماده نگه داشت تا بعد از انتخاب سرمربی خارجی ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان از میان این تیم و لژیونرها مشخص شود.

به گزارش عصرقائم، مربی تیم ملی هندبال امید در گفت و گو ، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال امید اظهار کرد: بازیکنانی که در لیگ رصد شدند را به دو گروه تقسیم کردیم. نخستین گروه بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند که اردوی این گروه از ۱۹ تا ۲۴ فروردین ماه در تهران و با حضور ۲۵ ورزشکار انجام خواهد شد. گروه بعدی اردو قرار است بعد از ماه رمضان و با حضور بازیکنان لیگ داخلی بالای ۳۰ سال انجام شود.

مربی تیم ملی هندبال امید افزود: هنوز تصمیم نگرفته ایم که برای مرحله بعدی چند نفر دعوت شوند، باید با توجه به پروتکل های بهداشتی و فضای موجود تعدادی را دعوت کنیم. معمولا ۲۵ بازیکن را به اردو دعوت خواهیم کرد.

وی گفت: در نهایت از میان دو گروه تعدادی را انتخاب می کنیم و آنها را آماده نگه خواهیم داشت تا زمانی که سرمربی خارجی تیم ملی انتخاب شود و از میان این تیم و لژیونرها ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان را مشخص کند.

مرتجی در پاسخ به این سوال که آیا با مشخص شدن ترکیب نهایی اردوهای تیم ملی امید تداوم خواهد داشت گفت: بله. اردوهای تیم ملی امید را براساس تقویم ورزشی فدراسیون و مسابقات لیگ برنامه ریزی خواهیم کرد. باید این تیم را آماده نگهداریم تا بعد از مشخص شدن زمان مسابقات قهرمانی آسیا و سرمربی تیم ملی بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

مربی تیم ملی هندبال امید گفت: هنوز از سوی کنفدراسیون آسیا تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نشده است. از طرفی فدراسیون با یکی دو سرمربی خارجی رایزنی کرده است اما با توجه به بحث قراردادهای مالی فعلا صبر کرده تا ببینند مسابقات برگزار می شود یا نه یا اینکه در چه تاریخی برگزار می شود تا بعد برای انتخاب سرمربی تصمیم بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =