کد خبر : 258337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

حسین پور: باید با کاهش فشار از دوش مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم

حسین پور: باید با کاهش فشار از دوش مردم زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از مواردی که می تواند در افزایش انگیزه برای مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد مهار افزایش قیمت ها و باز گرداندن قیمت کالاهای اساسی سفره مردم به نرخ متعادل است.

به گزارش عصرقائم، کمال حسین پور در گفت وگو ، با اشاره به اینکه چگونه می توان انگیزه مردم را برای مشارکت در انتخابات افزایش داد، بیان کرد: امروز بیشترین مشکلات زندگی مردم در بحث معیشت و مسائل اقتصادی می باشد و این مسئله به دغدغه اصلی زندگی روز مره مردم تبدیل شده است. متاسفانه قیمت کالاهای اساسی به شدت افزایش یافته است و سفره معیشت مردم کوچک تر شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مواردی که می تواند در ایجاد انگیزه برای مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد مهار افزایش قیمت ها و باز گرداندن قیمت کالاهای اساسی سفره مردم به قیمت متعادل است. امروز فشار زیادی بر مردم وارد شده و باید برای کاهش این فشار همه بخش ها دست به دست هم دهند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر حضور جریان های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات، انگیزه مردم را افزایش داده و مردم با سلایق مختلف و در نظر گرفتن معیارهای لازم می توانند انتخاب آگاهانه داشته باشند. مردم ما همواره در بزنگاه ها به صحنه آمده و با حضور خود دشمن را ناامید کرده اند. این بار نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی به دهن آمریکا خواهند زد.

وی در ادامه تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به دنیا ثابت می کند که مردم پای انقلاب خود همانند روزهای آغازین ایستاده اند و از نظام خود دفاع کرده و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهند داد.همه باید دست به دست هم داده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 10 =