کد خبر : 258096
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
-

مدیرروستا: یک امتیاز هم برای ما خوب بود

مدیرروستا: یک امتیاز هم برای ما خوب بود

مدیر تیم پیکان پس از بازی با استقلال گفت تیمش متحول شده و بازیکنانش به خود باوری رسیده‌اند.

به گزارش عصرقائم، علی‌اصغر مدیرروستا پس از تساوی پیکان مقابل استقلال اظهار کرد: با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی و مقابل تیم بالای جدولی استقلال بازی داشتیم، یک امتیاز هم برای ما خوب بود. امتیازات نزدیک به هم است و اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم خیلی بهتر خودمان را در جدول نشان می‌دادیم.

او با بیان اینکه “سعی می‌کنیم همین روند را ادامه دهیم،” گفت: اگر در زمین خودمان سه امتیاز کسب کنیم و در زمین حریف هم یک امتیاز به دست آوریم می‌توانیم رشد خوبی داشته باشیم و برای‌ ما قابل قبول است. پیکان متحول شده و بچه‌ها به خود باوری رسیده‌اند و همچنین کادر فنی‌مان هم خیلی زحمت کشیده تا تیم به این‌جا برسد و این از این‌جا نشات گرفته که کادر فنی زحمت کشیدند و با بچه‌ها کار کردند. اعضای تیم مزد زحمت‌هایشان را می‌گیرند.

مدیر تیم پیکان اضافه کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که بسیار حامی ما بودند. دکتر مقیمی که در راس مجموعه این باشگاه است بسیار حمایت می‌کنند و همه دست به دست هم دادند تا در این تیم تحول صورت بگیرد.

او درباره داوری بازی پیکان مقابل استقلال گفت: داوری خوب بود و البته صحنه خاصی هم نداشت. آقای کرمانشاهی یکی از بهترین داوران ما است و این بازی هم حاشیه خاصی نداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =