کد خبر : 258292
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
-

رونمایی از فوق‌ پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی

رونمایی از فوق‌ پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی

هواپیمای “اورون” رژیم صهیونیستی به زیرساخت جاسوسی چند منظوره مبتنی بر سیستم‌های جاسوسی و اطلاعاتی فوق پیشرفته مجهز خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آی ۲۴ نیوز، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و سخنگوی وزارت جنگ این رژیم در بیانیه‌ای اعلام کرد، پایگاه هوایی نقب امروز، یکشنبه پیشرفته‌ترین هواپیمای جاسوسی جهان از نوع “اورون” را تحویل گرفت.

این هواپیماها از سوی اداره تحقیقات و توسعه تسلیحاتی و زیرساخت‌های تکنولوژیکی وابسته به وزارت جنگ و نیروی هوایی و بخش اطلاعات و صنایع دریایی پس کسب تجربیات از جنگ‌ها و عملیات‌های گذشته ساخته شده‌اند.

در این بیانیه اشاره شده است، هواپیماها مجهز به زیرساخت‌های اطلاعاتی چند منظوره مبتنی بر سیستم‌های اطلاعاتی فوق پیشرفته می‌شوند که شاخه‌های مختلف ارتش را قادر به حفظ برتری اطلاعاتی مقابل چالش‌های کنونی منطقه و اسرائیل می‌سازند.

این هواپیماها عملکردی ویژه دارند و هزینه حفظ و نگهداری آنها پایین است و مجهز به رادارها و سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته خواهد شد.

سرلشکر عمیکام نورکن، فرمانده نیروی هوایی این رژیم گفت، هواپیماهای اورون میزان توسعه و پیشرفت نیروی هوایی برای تضمین ادامه برتری جاسوسی این رژیم در آسمان خاورمیانه و حفظ حریم هوایی اراضی اشغالی را نشان می‌دهند. قابلیت‌های این هواپیماها رو به افزایش هستند و در عین حال توانمندی‌های عملیاتی و استراتژیکی کنونی نیروی هوایی به ادامه حفظ برتری آن در آسمان خاورمیانه کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + دو =