کد خبر : 258264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
-

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر:

کمک ۴۳ میلیاردی خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در سال ۹۹

کمک ۴۳ میلیاردی خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در سال ۹۹

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، گفت: خادمیاران رضوی در سال گذشته ۴۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۲۷۳هزار ریال به نیت امام رضا(ع) به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش عصرقائم، محمدصادق فاضل زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر و بهره گیری از ظرفیت های منطقه ای، در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۳هزار و۷۵۷ سبد کالای معیشتی و ارزاق ضروری زندگی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۲۴۸ میلیون و ۷۱۶ هزار ریال ، تهیه و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار دادیم.

وی از توزیع کمک‌های نقدی بین اقشار ضعیف جامعه در همین مدت خبر داد و افزود: با کمک خیرین نواندیش با وجود مشکلات اقتصادی در ایام کرونایی توانستیم به تعداد ۳۸ مورد جهیزیه به نوعروسان و خانواده‌های مستمند اهدا نماییم .

 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، با بیان اینکه از سوی سفیران امام رئوف ۳هزار و۹۸۵ مورد کارت هدیه به جامعه ی هدف اهدا شد، بیان کرد: بابت تهیه جهیزیه و اهدای کارت هدیه توانستیم مبلغ ده میلیارد و ۷۹۷ میلیون و ۸۵۴ هزار ریال را جمع آوری و هزینه کنیم.

فاضل زاده با اشاره به اینکه تلاش بی وقفه ی خادمیاران رضوی شهرستان در سال ۹۹ ، موجب افزایش ۲۲۹ درصدی کمک ها نسبت به سال ۹۸ شده است ، تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال نیز برای انجام فعالیت هایی شامل خدمات پزشکی، سلامت و درمان، حوزه مشاوره، برنامه های کودکان، نوجوانان و جوانان نیازمند، برنامه های آموزشی برای خادمیاران، سرکشی به خانواده های معظم شهدا، برنامه های فرهنگی و قرآنی و بزرگداشت مناسبت ها و … هزینه شده است.

وی ادامه داد: مبلغ دو میلیارد و ۴۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت ۲۵ مورد تعمیر منزل افراد کم بضاعت و فعالیت های عمرانی ، ۵۱ مورد تهیه و توزیع نوشت افزار به دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار و کمک به زلزله زدگان شهرستان سی‌سخت هزینه گردید .

 دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از اجرای موفق طرح « قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) » خبر داد و خاطرنشان کرد: گوشت قربانی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین ۲هزار و ۴۲ خانواده‌ی ناتوان و مستضعف تقسیم شد .

این مسوول با بیان اینکه حساب های دفتری نیازمندان با سوپر مارکت ها در قالب اجرای ۲۶ مورد طرح «آقا حساب کردند » از سوی خادمیاران رضوی شهرستان بسته شد، افزود: خادمیاران رضوی با همراهی خیرین برای پرداخت بدیهی نیازمندان به سوپر مارکت ها و فعالیت در جبهه پشتیبانی از خط مقدم مقابله با کرونا، مبلغ پنج میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار ریال مصروف داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + شانزده =