کد خبر : 258174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

مهدوی نیا: قایقرانان شانس کسب مدال به مجارستان می روند

مهدوی نیا: قایقرانان شانس کسب مدال به مجارستان می روند

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: تنها قایقرانانی به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.

به گزارش عصرقائم، مسعود مهدوی نیا در گفت و گو ، با اشاره به اعزام قایقرانان معلول به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان در اردیبهشت ماه اظهار کرد: این مسابقات آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است که ۱۸ اردیبهشت در مجارستان برگزار می شود، در این تورنمنت شهلا بهروزی راد برای تعیین لاین جهت شرکت در پارالمپیک توکیو و سایر قایقرانان برای کسب سهمیه شرکت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به سیاست کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر اعزام تنها مدال آوران به توکیو، قرار است با همکاری کمیته فنی فدراسیون قایقرانی از ۶ ورزشکار حاضر در اردوی آمادگی تست های فنی و آمادگی بدنی به صورت انفرادی در مسافت ۲۰۰ متر گرفته شود، ورزشکارانی که در تست های ارزیابی بهترین عملکرد را داشته باشند به مجارستان اعزام می شوند.

مهدوی نیا اظهار کرد: یکی از شروط اصلی اعزام قایقرانان به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان، کسب مدال جهانی است، بنابراین قایقرانانی برای کسب سهمیه به مجارستان می روند که در تست های ارزیابی شانس کسب مدال داشته باشند.

وی از شهلا بهروزی راد، سارا عبدالملکی، بهنوش بهروان، اسلام جاهد، مسعود قیصری و امین آغنده نفرات حاضر در اردوی آمادگی نام برد و افزود: این اردو از اسفند سال گذشته در دریاچه آزادی برپا بوده و تا ۱۵ فروردین ادامه داشت. بعد از این تاریخ نیز دوباره اردوی قایقرانان تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، تصریح کرد: بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو، مسابقات پارا قایقرانی قهرمانی آسیا مهرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که ما سعی داریم افراد حاضر در اردو را هم برای مسابقات کسب سهمیه و هم برای قهرمانی آسیا آماده کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت نادر عیوضی برای حضور در تیم ملی پاراقایقرانی گفت: وی به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در تیم ملی را نداشت، البته بعد از پایان تست های ارزیابی از ورزشکاران حاضر در اردو، هر فردی که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد با هماهنگی فدراسیون قایقرانی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا امکان دعوت به اردوی تیم ملی را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =