کد خبر : 258180
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
-

خلیلی: شرایط خط حمله پرسپولیس خوب نیست

خلیلی: شرایط خط حمله پرسپولیس خوب نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید شرایط خط حمله این تیم خوب نیست.

به گزارش عصرقائم، محسن خلیلی در گفت‌وگو ، درباره تساوی پرسپولیس برابر پدیده خراسان اظهار کرد: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد. در دقایق ابتدایی که بازی را تماشا می‌کردیم احساس می‌کردیم بازی در ورزشگاه آزادی است و پدیده مهمان پرسپولیس است چون آنها بازی بسته و تدافعی انجام می‌دادند و آمده بودند حداقل امتیاز را کسب کنند. پدیده تیم پر مهره بود که بیشتر آنها جدا شدند و الان این تیم تضعیف شده است. البته باید پذیرفت که مشکلات مالی هم روی عملکرد این تیم تاثیر گذار بوده است.

وی افزود: بازی کرد مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی ساده نیست. پرسپولیس در این دیدار هم مثل بازی‌های قبلی خود فرصت‌های گل زیادی خلق کرد اما این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد. من فکر می‌کنم نبود تمرکز در بین بازیکنان پرسپولیس باعث شده بود که در این دیدار پرسپولیس برنده نباشد. از دروازه‌بان تا خط حمله پرسپولیس تمرکز لازم را نداشت و روی گل پدیده هم خط دفاع مهاجم حریف را به خوبی مهار نکرد تا در زاویه بسته دروازه لک باز شود.

او همچنین گفت: وقتی درباره نقاط قوت تیم صحبت می‌کنیم باید درباره نقاط ضعف تیم هم صحبت کنیم تا در جهت رفع این نقاط ضعف اقدام شود. در دیدار برابر پدیده دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند اما به خاطر تنوع تاکتیکی فرصت‌های پرسپولیس بیشتر بود. وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که بازی بسته ارائه می‌دهد باید با سانترهای کوتاه سعی کنید دفاع را دور بزنید تا با نفوذ و پاس رو به عقب فضا ایجاد بشود اما پرسپولیس بیشتر روی سانتر کار کرد و روی توپ‌های برگشتی هم خیلی خوب کار نشد و فقط روی یک شوت سرلک توانست گلزنی کند.

خلیلی تصریح کرد: شرایط خط حمله پرسپولیس خوب نیست. بازیکنی که در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کند باید بداند فشار زیاد است و باید تلاش کند. همان طور که در فضای مجازی محبوب هواداران می‌شوند، اگر فرصت گلزنی از دست بدهند مورد غضب هواداران قرار می‌گیرند. امیدوارم بازیکنان قدر فرصت‌ها را بیشتر بدانند و برای تیم کارسازتر باشند.

وی درباره بازی کردن عیسی آل‌ کثیر هم گفت: او ۶ ماه بازی نکرده بود و در بین مدافعان حریف گم شده بود و نتوانست فرصتی به دست بیاورد. در چنین بازی‌هایی که تیم حریف بسته بازی می‌کند به دست آوردن فرصت گلزنی سخت است. در کل بازی جذابی را شاهد بودیم اما امیدوارم این ٢ امتیازی که از دست رفت، در آینده جبران بشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − 1 =