کد خبر : 258267
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
-

فرماندار شهرستان قائم شهر:

تعطیلی واحدهای صنفی به غیر از رسته یک در قائم شهر

تعطیلی واحدهای صنفی به غیر از رسته یک در قائم شهر

فرماندار شهرستان قائم شهر عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا، گفت: بدلی قرار گرفتن شهرستان قائم شهر در وضعیت قرمز کلیه واحدهای صنفی به جز رسته اول بمدت دو هفته تعطیل شد.

به گزارش عصر قائم، یحیی یوسف پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان قائم شهر، اظهار کرد: تغيير وضعيت شهرستان از نارنجی به قرمز سبب اعمال مجدد محدوديت ها شده و کسبه غیر ضرور (رسته ۲ و ۳ و ۴) باید مغازه های خود را برای مدت دو هفته بصورت کامل تعطیل کنند.

فرماندار قائم شهر با اشاره به پیک چهارم موج کرونا و درگیر بودن شهرستان به کرونای انگلیسی، خاطرنشان کرد: مجبوریم برای پیشگیری و مهار ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی که قدرت انتشار و ابتلاء آن سریعتر و خطر مرگ بیشتری برای شهروندان دارد تدابیر سخت گیرانه ای را در نظر بگیریم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان ادامه داد: مردم و کسبه همانند گذشته ما را در كنترل اين بيمارى يارى نموده و با مسئولین مرتبط و زحمتکشان کادر درمان همكارى نمايند تا با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا بتوانیم با توكل به خدا از اين وضعيت نیز عبور نمائيم.

این مسوول بیان کرد: واحدهای صنفی رسته یک نیز تنها می توانند تا ساعت ۱۸ در شهرستان قائم شهر فعالیت کنند و بعد از آن بازار ها باید تعطیل باشد تا بتوانیم با  کمک همدیگر این بیماری را کنترل کنیم.

یوسف پور تصریح کرد: ورودی شهر نیز از امروز بصورت کاملا جدی توسط نیروی انتظامی کنترل می شود و خودروهای غیربومی در داخل شهر راه داده نمی شوند مگر با داشتن مجوزات لازم از فرمانداریهای شهر مبدا، امیدواریم مردم نیز به کمک ما بیایند تا بتوانیم جلوی شیوع بیشتر ین ویروس را در پیک چهارم بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =