کد خبر : 258086
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
-

تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اولویت مسئولان باشد

تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اولویت مسئولان باشد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب دلگرمی و قوت قلب مسئولان برای خدمات‌رسانی بهتر به این قشر معزز می‌شود.

به گزارش عصرقائم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در ادامه دیدارها، به اتفاق رضایی فرماندار ساری، تقی زاده رییس بنیاد گلوگاه و فرماندار این شهرستان در منزل شهیدان گرانقدر سید مهدی، سید جعفر و سید کاظم حجازی حضور یافت و با ادای احترام و تکریم به مقام شامخ شهدا، از پدر بزرگوار و مادر صبورشهیدان گلگون کفن حجازی تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با والدین شهیدان گرانقدر حجازی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از ایثارگران باید در برنامه مسئولان قرار گیرد اظهار داشت: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب دلگرمی و قوت قلب مسئولان برای خدمات‌رسانی بهتر به این قشر معزز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با ایثارگران از دو جهت حائز اهمیت است عنوان کرد: در این دیدارها ضمن گفتگوی دو طرفه و سپاسگزاری نسبت به ارزش های معنوی ایثارگران،مسائل و مشکلات مطرح شده مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در خصوص دیدار نوروزی با جامعه ایثارگری گفت: در همین راستا در شهرستان بابل از خانواده شهیدان گرانقدر حسن و حسین کارپیما، همسر و فرزندان معظم شهید گرانقدر رمضان رمضان پور و در بهشهر از خانواده شهید ابراهیم پور دیدار صورت گرفت.

یوسف پور افزود: خانواده های شهدا بهترین عزیزان خود را تقدیم نظام کردند لذا موثر ترین شیوه ادای دین به این عزیزان، خدمت، ادامه راه شهدا و تعهد به آرمان های آنان است که باید در جامعه به صورت یک فرهنگ گسترش پیدا کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: خانواده های معظم شهدا نزد خداوند متعال از اجر معنوی و ثواب بزرگی برخوردار هستند لذا با این عظمتی که آنان دارند بتوانیم خدمتگزار واقعی برای این عزیزان باشیم.

شهید سید جعفر حجازی متولد ۱۳۴۵ که در سال ۱۳۶۵ در مهران،شهید سید کاظم حجازی متولد ۱۳۴۳ که در سال ۱۳۶۰ در گیلانغرب و شهید سید مهدی حجازی متولد ۱۳۴۱ که در سال ۱۳۶۴ در جزیره ترابه به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

شهید حسن کارپیما متولد هشتم مرداد ماه سال ۱۳۴۵ که در بیست و دوم آذرماه سال ۱۳۶۷ در تنگه ابوقریب و جانباز شهید حسین کارپیما متولد نهم اردیبهشت سال ۱۳۴۳ که در سیزدهم تیر ماه سال ۱۳۷۰ بر اثر جراحات ناشی از شیمیایی و شهید رمضان رمضان پور متولد چهارم شهریور سال ۱۳۲۳ که در بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 1 =