کد خبر : 258053
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
-

برای صعود به لیگ قهرمانان به ۷۵ امتیاز احتیاج داریم

برای صعود به لیگ قهرمانان به ۷۵ امتیاز احتیاج داریم

استفانو پیولی از شرایط میلان پیش از دیدار با سمپدوریا می گوید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم های  میلان  و  سمپدوریا ، فردا و در چارچوب هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در استادیوم سن سیرو به مصاف هم می روند.  استفانو پیولی ، سرمربی میلان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و از شرایط تیمش گفت:

لحظه تعیین کننده فصل در راه است. هر کاری که تا این برهه انجام داده ایم، به ما کمک کرده تا به این لحظه خاص برسیم. بازی های پیش رو دشوار و پیچیده خواهند بود. باید به فکر این باشیم که تمام تلاش مان را به کار بگیریم چون می خواهیم فصل را بدون هیچ گونه پشیمانی به پایان برسانیم. ما داریم برای میلان بازی می کنیم و از تمام وجودمان مایه می گذاریم.

بیشتر بخوانید:

امتیازات لازم برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا؟ به نظرم ۷۵ امتیاز کافی باشد. هنوز باید امتیازات زیادی جمع آوری کنیم (میلان هم اکنون ۵۹ امتیاز دارد). بازی های مستقیم (میان تیم های مدعی) زیادی برگزار خواهد شد و ما ۳ تا از آنها را در پیش داریم. همچنین با تیم هایی که برای بقا تلاش می کنند هم مصاف خواهیم داشت.

اسکودتو؟ به کاری که می کنیم ایمان داریم؛ آرامش، اعتماد و تلاش زیاد. شیوه ما همین است و باید تا پایان فصل آن را حفظ کنیم. ۳۰ امتیاز باقی مانده است و مبارزه دشواری در پیش داریم. باید به فکر بازی فردا باشیم، مقابل یک تیم با انگیزه بازی داریم که هدایتش در دستان یک سرمربی بزرگ است، کسی که احترام زیادی برایش قائلم و به عنوان یک بازیکن چیزهای زیادی به من آموخته است. آن دسته از بازیکنان مان که از بازی هیا ملی برگشت اند، شرایط خوبی دارند، البته به جز براهیم دیاز که امشب اوضاعش را سبک سنگین خواهیم کرد.

تمدید قرارداد بازیکنان؟ در چشمان آنها (دوناروما، هاکان، زلاتان) آرامش می بینم. آینده آنها در دستان ماست و همه چیز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =