کد خبر : 258049
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
-

استقلال با مجیدی روزهای خوبی در پیش دارد

استقلال با مجیدی روزهای خوبی در پیش دارد

بازیکن اسبق استقلال گفت: به آینده استقلال با فرهاد مجیدی خوشبین هستم.

به گزارش عصرقائم، احمد جمشیدیان در گفت‌وگو ، درباره سالی که استقلال سپری کرد، صحبت‌های جالبی مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید.

– شرایط استقلال در سالی که سپری شد را چطور دیدید؟

بزرگترین مشکلی که باعث شد استقلال در سال ۹۹ هیچ جامی به دست نیاورد عدم ثبات بود. همین عدم ثبات باعث شد هزینه های زیادی را باشگاه متحمل بشود هم تغییراتی رخ دهد که شاید در کمتر تیمی اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه استقلال الان چند سالی است که دستش از جام کوتاه بوده سال ۹۹ را نمی توان خیلی سال موفقی برای این تیم بدانیم هر چند که همواره این تیم جزو مدعیان بوده و فصل گذشته توانست نایب قهرمان شود. اما در مجموع سالی که گذشت پر هزینه ای برای آبی ها بود اما فکر کنم که سال آینده سال بهتری باشد.

– تغییرات رخ داده در استقلال را چطور می‌بینید؟

در دوران بازی هم تجربه چنین دورانی را داشتم. تیمی بودیم که داشتیم فوق العاده خوب نتیجه می گرفتیم اما درگیر این تغییرات شدیم و روی عملکردمان تاثیر گذاشت و مجددا با تغییر مربی کیفیت بالا رفت. من کسی بودم که از روز اول من مخالف رفتن آقای مجیدی بودم و اعتقاد داشتم که ایشان عملکرد مثبتی داشتند به عنوان اولین محک مربیگریشان دو تا نایب قهرمانی هم آورده بودند اگر مقداری خوش شانس تر بودند شاید یک جام هم می آوردند. کیفیت بازی استقلال با مجیدی خوب بود. به خاطر اتفاقات مدیریتی تغییرات ایجاد شد هر چند که پیش بینی ما این بود که استقلال با فکری بهتر از این باشد اما خوب در این دوره شاید آقای فکری شاید عجولانه آمد. مطمئن هستم مجددا یک روزی ایشان با تجربه بیشتر به استقلال برمی گرد. قطعا آمدن فرهاد مجیدی روند استقلال را مثبت خواهد کرد نه بخاطر این ۳ نتیجه که در بازی آخر با فرهاد مجیدی گرفتند. بخاطر آن عقبه چند ماهه ای که فرهاد مجیدی با آن تیم داشت. نفرات هم همان هایی هستند و ساختار تیم حفظ شده و در برخی نقاط که استقلال سال گذشته ضربه خورد تقویت هایی صورت گرفت و در مجموع من خیلی خوشبین هستم به آینده استقلال در سال ۱۴۰۰٫

– درباره شرایط سپاهان هم صحبت کنید.

سپاهان برعکس تمام باشگاه های ایران است و همواره سیاست های کلان دارد. محرم نویدکیا هم جزئی از برنامه ای است که از سه سال پیش با ورود آقای قلعه نویی رقم خورد. سپاهان ۴ سال پیش  در منطقه خطر هم بود که با آمدن امیر قلعه نویی شخصیت یک تیم مدعی را در این دو سال بدست آورد. این مسیر با اضافه شدن محمدرضا ساکت و سپاهانی تر شدن کادر فنی و این که تمام نفراتی که در این دو فصل با امیر قلعه نویی به یک هارمونی خوبی رسیده بودند و حالا سپاهان ثمره اش را دارد بدست می آورد. من همچنان موفق هستم که محرم جزو امتیازهای خوب مربیان ما باشد. مربیگری مثل بازی ممکن است یک بازیکنانی بیایند دو سال سه سال خیلی برجسته باشند اما بعدش باشگاه که عوض می کنند و شرایط تغییر می کنند نتوانند مثل سابق باشند. فعلا در مورد کیفیت مربیگری تیم اینکه مربی فوق العاده به کشورمان معرفی شده یا نه هم در مورد محرم و هم فرهاد مجیدی مربیان جوانی که دارند کار می کنند چندین سال دیگر باید صحبت کنیم.  من شک ندارم که هم فرهاد مجیدی و هم محرم نوید کیا این پتانسیل را خوب دارند و در کنار مثل جواد نکونام شاید آینده مربیگری فوتبال ایران باشد.

– امسال هم تعطیلات عید را با کرونا سپری کردیم. در این باره چه صحبتی دارید؟

فکر می کنم مشکلاتی که پیش می آید ضعف فرهنگی است. کرونا چیزی است که بیشتر از هر چیزی نیاز به درک فرهنگی بالا دارد اگر فقط ۱۰ درصد مردم کشور بخواهند رعایت نکنند صددرصد مردم کشور درگیر آن خواهند شد. من اگر می نشینم در خانه غیر از این که دارم خودم را نجات می دهم احترام می گذارم به تمام مردمی که ممکن است در هر کوچه ای از کشور با آنها برخورد داشته باشم.

– برای سال ۱۴۰۰ چه آرزویی دارید؟

امیدوارم که شرایط اقتصادی کشور سرو سامان بگیرد و بعد ویروس کرونا ریشه کن شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =