کد خبر : 257866
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
-

کاسیمیرو: بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان مثل فینال است

کاسیمیرو: بازی با لیورپول در لیگ قهرمانان مثل فینال است

هافبک برزیلی رئال‌ مادرید عنوان کرد در بازی برابر لیورپول، تیمی که کم‌تر اشتباه کند برنده مسابقه خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از تلگراف، کارلوس کاسمیرو در مورد چشم انداز باشگاهش برای حضور در لیگ قهرمانان و لالیگا با TVE صحبت کرد. رئال‌مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید برابر لیورپول قرار گیرد. شاگردان زیدان در مرحله قبل توانستند آتالانتا ایتالیا را شکست دهند.

کاسیمیرو گفت: همه می‌دانند که ما قادر به چه کاری هستیم. ما تا آخر خواهیم جنگید. می‌دانیم که کار بسیار دشواری است، اما برای هر دو عنوان قهرمانی چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان خواهیم جنگید. ما قبلاً عادت کرده‌ایم مسابقات بزرگ برگزار کنیم. ما عاشق این بازی‌ها هستیم. ابتدا باید به ایبار (۳ آوریل) برویم و دیدار دشواری برابر این تیم داریم و سپس لیگ قهرمانان و ال کلاسیکو (۱۰ آوریل برابر بارسلونا) را در پیش داریم.

او درباره دیدار با لیورپول در لیگ قهرمانان نیز گفت: این یک مسابقه بسیار زیبا خواهد بود، جایی که همه چیز با جزییات مشخص می‌شود. هر تیمی که کمترین اشتباه را بکند ، برنده خواهد شد. لیورپول بازیکنان بزرگی دارد و این دیدار می تواند یک فینال باشد.

پیش از این معلوم شد که سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید از ناحیه عضله آسیب دیده است و باید دید برای بازی‌های آتی چه شرایطی خواهد داشت و می‌تواند تیمش را همراهی کند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + یازده =