کد خبر : 257816
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
-

دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل در بابل

دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل در بابل

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل و همدستان وی در شهرستان بابل، در عملیاتی ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی و جراحت شدید فردی حدودا ۳۲ ساله در یکی از روستاهای شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که عاملان این درگیری پس از وقوع این حادثه از محل متواری شده بودند، افزود: باحضور عوامل امدادی فرد مصدوم به بیمارستان منتقل که به علت شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که از اراذل و اوباش معروف آن شهرستان بود، شناسایی کردند.

میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم اصلی این پرونده به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش که همگی از اراذل و اوباش سطح یک استان به شمار می روند، در عملیاتی ضربتی در یکی از استان های مرکزی کشور به دام افتادند.

این مقام انتظامی با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و باکسانی که امنیت و آرامش مردم را مورد هدف قرار دهند برخورد خواهد شد، گفت: تمامی کسانی که امنیت و آرامش مردم را مورد هدف قرار دهند، مطابق قانون با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

وی با بیان این که وجود امنیت مهمترین مقوله در زندگی اجتماعی مردم است، اظهار داشت: قطعا کسانی که بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد کنند هیچگونه جایگاهی در این استان نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 3 =