کد خبر : 257926
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
-

درگیری تمام شهرهای مازندران به کرونای انگلیسی

درگیری تمام شهرهای مازندران به کرونای انگلیسی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آلوده شدن تمامی شهری استان به کرونای انگلیسی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سیدعباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه روند ابتلا به کرونایی انگلیسی در استان بیشتر شده است، گفت: تمامی شهری استان به کرونای انگلیسی آلوده شدند و این ویروس هم اکنون گسترش خیلی زیادی دارد.

وی با نگران کننده‌ای خواندن این شرایط، افزود: اگر این وضعیت کنترل نشود همه شهر‌های استان به سمت رنگ‌های نارنجی و قرمز حرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه وجود حتی یک بیمار مبتلا به کرونا به راحتی همه را درگیر خواهند کرد، ادامه داد: افراد در صورت داشتن کوچکترین علامت بیماری کرونا مانند علائم سرماخوردگی، خستگی و کم خوابی در تجمعات خانوادگی شرکت نکنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه ماموریت‌های کرونایی اورژانس مازندران از شروع طرح امداد نوروزی تاکنون افزایش داشته است، گفت: مسافرت‌ها و دورهمی ها، مازندران را در خطر وقوع موج چهارم کرونا قرار داده است.

صالح طبری افزود: بستری‌های کرونایی استان از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۸۰ درصد اضافه شده است.

صالح طبری از مسافران خواست در صورت بازگشت به شهر‌های خود با داشتن هر گونه علائمی از بیماری کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه اورژانس مازندران از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون ۷ هزار و ۶۰۰ ماموریت انجام داده است، گفت:از این تعداد ماموریت ۱۷۰۰ مورد آن تصادفی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 1 =