کد خبر : 257814
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
-

لزوم رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در تمام حوزه‌ها

لزوم رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در تمام حوزه‌ها

فرمانده سپاه کربلا به رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: توجه به حوزه ورزش سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود.

به گزارش عصرقائم، جوادی مدیر عامل قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور و هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مازندران، با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

در این جلسه سردار مسلمی به  رفع محرومیت و کمک به اقشار مستضعف در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت:  توجه به حوزه ورزش سبب ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فردی جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: قشری که در همه زمان‌ها پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاد قشر محروم و مستضعف بوده وهست، لذا هم افزایی و همکاری بین دو مجموعه سبب خدمت رسانی بهتر و موثرتر به افراد جامعه خواهد شد.

در ادامه جوادی مدیر عامل قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور گفت: یکی از حوزه‌های خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حوزه ورزش می‌باشد، زیرا توجه به این بخش سبب ایجاد نشاط و شادابی و کم شدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مازندرانآمادگی خود را جهت همکاری و تعامل بامجموعه تربیت بدنی سپاه کربلا اعلام کرد و افزود: حتماً از ظرفیت ورزش بسیج استان و زیرساخت‌هایی که در حوزه ورزش توسط سپاه به وجود آمده با کمک این ستاد نسبت به تجهیز پایگاه‌ها و محلات اقدام خواهند نمود.

غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا نیز ضمن استقبال از این رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اضافه کرد: ورزش بسیج استان با دارا بودن حدود ۱۴۰ سالن ورزشی و زیرساخت‌های مناسب می‌تواند کمک شایانی به توسعه ورزش و سطح سلامت آحاد مردم استان منجمله بسیجیان سطح پایگاه‌ها و محلات داشته باشد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا تاکید کرد: با توجه به ساختاروقابلیتی که ورزش بسیج استان مازندران دارد (همانندهیئت‌های ورزشی استانی و شهرستانی دربخش برادران وخواهران) می‌توان با تجهیز پایگاه‌ها و محلات علی الخصوص مناطق کم برخورداروهمینطور ایجاد خانه‌های تخصصی مانند خانه تخصصی کشتی در شهر‌های باظرفیت این استان مثل جویبار، ضمن این که ورزش و نشاط را در سطح محلات گسترش داد می‌توان نوعی عدالت در حوزه ورزش را نیز ایجاد نمود.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با همکاری ورزش بسیج استان مازندران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زودی در یکی از مناسبت‌های سال نسبت به تجهیز و اهدای بسته‌های ورزشی به محلات و پایگاه‌های نیازمند استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 15 =